Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

12 Şubat 2014 Çarşamba

Spaghetti, makarna cerezi..

Merhabalar!
Yine yillar oncesi sikca yaptigim bir atistirmalik, cerez, popcorn yerine aksamlari bunu tercih ederdim..Dun aksam aklima dustu, bugun biraz once yaptim..sizinle paylasmasam olmaz....:)

 Malzemeler: siviyag, spaghetti yada makarna, deniztuzu, karabiber, kirmizibiber, sarimsaktozu, kuru nane ve reyhan...Baharatlarin hepsi opsiyonel..
 Teflon tavamiza biraz siviyag ekleyin..
 Ortadan kirdiginiz kucuk bir avuc spaghetti makarnasi kizmis yaga atiniz ve tahta kasik ile yagda kavurun.
 Cok fazla kararmadan aliniz, fazla kizarirsa aci oluyor. 1 dakika kafi geldi bu kadar makarnaya
 Tabaginiza mutfakhavlusu koyun, uzerine makarnalari aliniz ve hemen deniztuzu ve istediginiz baharatlari ekleyiniz. Sicakken bu islemi yapin, baharatlari daha iyi cekecektir. 1 dakika sogutun ve cereziniz hazir..Deniztuzu yoksa normal tuz kullanin, ben bu sefer kurunane, karabiber ve kirmizi biber ekledim..Sifa olsun!

Bize bizi Allah'a goturecek dostlar lazim...


Oguz Aksac Basi pare pare..
Ders verdigim donemlerde Turk ogretmen arkadaslarla muzik konusunda konusurken, basin dumanli oldugu zaman ne dinlersin diye sormuslardi...Oguz Aksac demistim, Ingilizce ogretmenimiz tanimadigini soylemisti bu sanatciyi..Aradan zaman gecti ve geldi arkadas yanima "anliyorum neden sevdigini o sesi, artik bende o durumlarda onu dinliyorum"....Oguz beyi dinlerken aklima dustu bizim ortmen:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder