Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

8 Şubat 2014 Cumartesi

Pirincli kabak yemegi


Merhabalar!
Klasik turk yemegi, eminim bilmeyen yoktur ama yinede yayinlayayim dedim. Zeyd bugun sabah hastalandi, bu cok basit yemegi bile yapmakta zorlandim, illa benimle oturmak istidi ve agladi...:( Bende onu kirmadim ve beraber oturduk, acikincada en hizlisindan bunu yapabildim:)


 Rendelenmis havuc, salatalik, marul ve yogurt karisimindan bir cacik yaptim...

 Zeyd de belki yer diye limonsuyu sikmadim ve kimyon eklemedim ben tencerede piserken, tabakta ilave ettim..
 Malzemeler: 1 adet ince dogranmis sogani ve 2 dis ince dogranmis sarimsagi 4 yemek kasigi zeytinyagda kavurun iki dakika...
 2 adet beyaz kabagi yikayin
 Bir catal yardimi ile kabaklari susledim:) yapmasanizda olur..
 1 yemek kasigi salca ve tuz ekleyin soganlara. 1 dakika sonra ikiye bolup 2 cm boyunda dogradiginiz kabaklari ekleyin ve 2 dakika kavurun..1,5 su bardagi sicak suyu ekledikten sonra, yarim cay bardagi yikanmis pirinci ekleyin.15 dakika orta ateste pisirin..Pirincli resim cekmemisim sorry:) Arzu ederseniz piserken karabiber, kimyon ve limonsuyu ekleyin ama servis yaparken de olur..dereotu seviyorsaniz serviste ekleyiniz..

Biz sabah Zeyd ile ugrasirken candost ugradi ve fistikezmeli, pekmezli, kinoa li super bir kurabiye ve pogaca birakti..en kisa zamanda yapacagim size, ozellikle cocuklara guzel bir ikram..
Pancake yaparken Zeyd henuz hastalanmamisti, yemeden hastalandi:(( Rabbim hasta olan herkese SAfi sifatiyla sifa ihsan eylesin amin...

Allah, my Lord! Remove from my heart the love of everything that you do not love..Amin..

Mercan dede ab-i verd

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder