Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

13 Şubat 2014 Perşembe

Dügürcük köftesi

Merhabalar!
Eskiden pirinci cok severken, bu aralar yine bulgur ile arkadas oldum..yaslandim ondandir herhalde:) Bu kofteyi annem benim icin ozel yapardi, evlendikten sonra gecen canim cekince kalktim yaptim, iyi kide kalkmisim:)


 Ben kabak cacigi ile ikram ettim..kofte olurda, ekmek olmaz mi...
 Malzemeler: 500 gr kiyma, 1 boy rendelenmis buyuk sogan, maydanoz, 1 yumurta, 2 adet rendelenmis domates, 2 yemek kasigi salca, 2 cay bardagi dügÜrcük, tuz, karabiber, kimyon
 Yapilisi: rendelenmis sogan, rendelenmis domates, dogranmis maydanoz, kiyma, salca, tuz karabiber, kimyon, yumurta,dügÜrcük  iki dakika guzelce yogrulur. Ozellikle rendelenecek sogan ve domates, cunku onlarin sulari ile dügÜrcük pisecek. Kiymamiz yagli oldugu icin ekstradan yag eklemiyoruz..Yanina tuzlanmis patatesde ekledim, ilk yirmi dakika pisme surecinden sonrada yesil biber ekledim..
 200 derecede 30 dakika pisirin, ben firina koymadan uzerine su serptim koftelerin..
 Firindan cikinca sert olabilir, hemen folya gecirin koftenin uzerine

 servis tabaginda..
 Dilimleyip bu sekilde servis yaptim, cok doyurucu bir kofte oldu..Hollandada kabak bile salataliktan lezzetli oldugu bu donemde, kabagi rendeleyip dereotu ve yogurt ile harmanladim..isterseni ceviz ekleyin..


Bryan Adams, cloud number 9..golden oldie..sesini nerde duysam tanirim..so calm..

1 yorum: