Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

12 Ocak 2014 Pazar

Hatay kisiri

Merhabalar!
Bu kisiri tadipta, tarifesini istemeyen yoktur..cok pratik ve lezzetli olunca bende buyuk bir zevkle yapiyorum..Tamamen cigden yapiliyor, warning:)

 Malzemeler 4 kisi icin..
 1 su bardagi dugurcugu, 1 su bardagi sicak su ile islatin ve 10 dakika bekleyin
 2 yemek kasigi biber salcasi, 1 yemek kasigi domates salcasi, 1 adet kucuk dogranmis kuru sogan, 2 dis dogranmis sarimsak, 1 tatli kasigi kuru nane, 1 tatli kasigi reyhan, karabiber, zeytinyagi, tuz ve arzuya gore nar eksi ekleyip yogurun

 ARzuya gore, dogranmis yesil sogan, nane, maydanoz, dereotu ekleyin, ben marul ve rokada eklerim evde bulunursa. Yapilisi 20 dakika surmuyor, fazla bulasikta cikmiyor:) hersey cig oldugu icin, lezzeti farkli..yaninada bruksellahanasi tursusu ve ayran..


Efendimmmmm, gelelim  "su kuyusu projesi " isimli calismamiza..Hamdu senalar olsun..yalniz degilmisim..etrafimda duyarli insanlar varmis, sayiniz artar insallah...Rabbim iyi insanlar ile karsilastirmis beni..insanlik olmemis..genc neslimiz duyarli imis..comertmis..mesafeler onemli degilmis, konu hayr olunca buluyormusuz birbirimizi..ummadigim insanlardan mailler aldim, bende yardimda bulunmak istiyorum diye.. gelemiyorum ama banka hesapnumarani verir misin? diyenler..
Bekledigim insanlardan simdilik cit yok, ama eminim ki hala ses vereceklerdir..Anlayacaginiz gecen iki haftada bolbol sukur ettim, dua ettim gelen ve gelecek arkadaslarima ve akrabalarima..

Su ana kadar 2 yemek grubu, 1 oglen cayi grubu ve bir kahvalti grubu kabul ettim.ayaklariniza saglik..kesenize bereket..sayenizde 1 kuyu parasi birikti, 2.kuyunun parasinin tamamlanmasina az kaldi.. insallah planda iki aksam yemegi daha var, bol muhabbetli ve huzurlu gecer..gelmek isteyenler hala gele bilirler bu arada..
 Vesile olmus yazim iki adet kuyunun acilmasina..sahsen tanimadigim bir bayan IG dan bana mesaj atti, bende actiriyorum, guzel fikir diye.bir diger arkadasimda insallah acacak...Gelen arkadaslarda aileleri adina kuyu actirmak icin kollari sivadi, evladimiza biraka bilecegimiz ve ornek alinacak hareket olarak degerlendi..dedim ya, kalbi guzel ve comert, duanin kiymetini bilenler var etrafimda..eksik olmayin..yalniz birakmayin..
 Mevlud kandilimiz mubarek olsun...bu yaziyi yazmadan once geldi bu helvalar komsularimdan..Ilkay ve Makbule, elleriniz dert gormesin..bu adetleri burda yasatmaniz ve bizlerede ikram ettiniz..super annelersiniz!
bu yaziyi bu parca ile yazdim..


2 yorum: