Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

27 Ocak 2014 Pazartesi

Kuru domates mezesi, salatasi..

Merhabalar!
Farkindayim, insallah sizde farkindasiniz, epey bir tarifeler paylastim sizlere bu ay, elhamdulillah..Kizkardesime gore sayfamin ismini, hergunebirtarife, diye degistirsem iyi olurmus.:)).Tembellik yaptim, bir suru tarife birikti, hayatimda yogunluk yokken yaziyorum..simdiden yazamayacagim gunleri dusunuyorum iste degerli okuyucum:)

 Efendimmm, iki hafta once annemde yedigim bir lezzet..kendi damak zevkine uygun bir meze hazirlamis..benimde sevecegimi biliyormus, bir buyuk tabakta benim dolabima hazirlanmis..anneler candir, Rabbim eksik etmesin hayatimizdan onlari ve dualarini..
 Malzemeler: Arzu ettiginiz kadar kuru domates ( annem Aksarayda organik domatesleri kuruttu, sahidimmm) sizde yoksa marketten kavanozlarda satilaninda alabilirsiniz, zeytingyagi icindeler.
Biber kurusu, sarimsak, maydanoz.
Yapilisi: Kuru domatesleri ve biberleri ayri kaplarda bir gece sicak su icinde bekletiniz. Sonra suzunuz, arzu ettiginiz kadar sarimsak ve maydanoz ekleyiniz, tuz ve zeytinyagini unutmayiniz. Kuru biber yok ise, aci taze biber eklemeniz mumkun. Tatli aci seklinde, yedikce yenilen bir meze..Biz Cin pilavi ile yedik..
 Evimde haslanmis yumurta ve misir ekmegi ile...
 Brunchta annemde..anneden corekler ve patates kizartmasi..anne eli degince daha lezzetli, yoksa hazir sofraya oturmak mi daha lezzetli bilmiyorum:))
efendimmm, bu aralar baskulum beni korkuttu, hemen kendime geleyim dedimmmmm...sadece dedim ile kaliyorum, annem sabotajliyor gordugunuz gibi..Garfiel durumlari yasiyorum..hava cok soguk, spor okuluna gidene kadar donarim diye korkuyorummmmm. Havalar isinsin, yuruyuse cikacagimmmmm. kendim bile inanmiyorum artik:(((


Sair derki: Sevdigini dusunen hep yanar..Mevlana cevap verir: Sevdigini dusunmeyen neye yarar..
Sevdiklerimizi dualarimizda unutmayalim insallah..

Candan ERcetin..Annem..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder