Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

25 Ocak 2014 Cumartesi

Mermer kurabiye, ev yapimi Snickers:)

Merhabalar!
Bir haftadir Instagramda Tulay arkadasimizin yaptigi bu kurabiyenin furyasi yasaniyor, bende eksik kalamazdim tabii:) Ben cok sevdim bu lezzeti, ilk defa yemedim bu mermer kurabiyeyi. Fasli arkadaslarin dugunlerinde sikca yedim, tarifi istedigimde ise yapimi zor diyorlardi..kulliyen yalanmis efendim, ben bile yaptim Tulaycim sayesinde:) Facebook arkadaslarimdan talep yogun olunca hemen yaziyorum, heyecan yapanlar olmus aralarinda:)

 Bu yaziyi yaarken cayimiz iciyorum, sag ustteki kupa ile..kucuk parca snickers yedim..
 Malzemeler: 500 gr kavrulmus tuzsuz fistik, 1 paket cay biskuvi 240 gr, 1 paket kondensen edilmis tatli sut, 1 paket cikolata, 1 kutu beyaz cikolata

 Cay kurabiyesini rondodan geciriniz, ben biraz buyuk parcali biraktim ama siz kucultun..
 Fistiklari rondodan gecirip kurabiyelerin ustune dokelim
 Ustune sweetened condensed milk ekleyin ve yogurun..( Ingilizce bolumu Amerikadaki arkadaslarim icin:)
 Iki yagli kagit arasina aliniz ve bir merdane yardimi ile hamur gibi aciniz. Ben ince sevdigim icin epey buyuk actim, siz kucuk birakirsaniz 1 adet cikolata yetecek, aksi takdirde benimki gibi 2 adet cikolata gerekecek
 Firin tepsisine koydum..uzerine 2 paket eritilmis cikolatayi surdum, cikolata mikrodalgada eritilecek. Benim kurabiye buyuk ve ince oldugu icin iki adet cikolata lazimdi, diger sekilde bir cikolata yetecektir.
 Ben aceleden beyaz cikolatayi isitmayi unutmusum:) Mikrodalgada 15 saniye ilitin, bir plastik posete alin ve ucunu azicik kesin ve kurabiyenin uzerinden gezdirin.
 Sonra bir kurdan yardimi ile sekil verin..Benim beyaz cikolata ilitilmadigi icin sekillenmesi zor oldu ve boyle oldu:( Buzdolabinda 2 saat bekletin, dilimleyin ve servis yapiniz..
 Afiyet olsun, sifa olsun..snickersde yaptim yaaaa, simdiki hedefim nuts falann dermisim:)

Siz uzaya mekik gonderdiniz de bas ortusunemi takildi..Ustan Necip Fazil


Senin yazin kisa benzer by SEvcan Orhan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder