Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

20 Ocak 2014 Pazartesi

Tavuk curry, chicken curry

Merhabalar!
Gecen cumartesi cok sevdigim ablalarim ile Rotterdamda Pakistan restoraninda bir yemek yedik. Hollandanin dort bir yaninda oturan ve yilda 1-2 kez bir araya gelen bu grubta olupta, haz almamak mumkun degil:)
Sohbet yemekten daha guzeldi:) Ablalarim, muhabbetiniz ilac gibi geldi, iyiki varsiniz! 
Bugun hemen kendim tavuk curry yaptim, idda ediyorum cok basarili idi:) tavsiye ederim, deneyiniz..





Pirinc pilavi ve hardal soslu hindiba ile sundum

 Acik bufe..limitsiz yemek..bu tabak guzeldi, diger tabagi malesef icim aciyarak geri gonderdim:(
Zainab rosh mahal isimli restoran..pek muhabbet ortami yok, kalabaliktan ben pek konsantre olamadim, musterisi daha cok Turk, Fasli, Hollandali idi..hersey helal..

 Malzemeler: 500 gr tavuk gogsu, 400 gr fasulye, 2 yemek kasigi curry sosu, 1 kutu hindistancevizisi sutu, 2 yemek kasigi salca, 4 adet patates
 Tavukgogsunu kucuk dograyin ve teflon tavada 3 yemek kasigi siviyag kizarana kadar pisirin, kizardiktan sonra 2 yemek kasigi currysos ve salcayi ekleyin..1 dakika sonra verev dogradiginiz fasulyeleri ekleyip, hindistancevizi sutunu ekleyin..5 dakika sonra dilimlenmis patatesleri ekleyip, 2 su bardagi sicak su ilave ediniz..

 Tavanin altini kisik atese alin, 30 dakika sonra pismis olacaktir, suyu az gelirse tuz ekleyiniz..ben curry sosu AH marketten aldim, Hollandada yasayanlar bilir..
 Diger taraftan istediginiz kadar pirinci haslayin, suzun ve servis yapiniz..

Islam is way of life, try it. Islam is a gift, accept it. Islam is a journey, complete it.


Yavuz Bingol, Turnam basim darda benim.. Mobile okuyan okuyucularim, paylastigim sarkilari gorememekten sikayetci oldu, cozum olarak bende sanatciyi ve parcanin ismini yaziyoru, isteyen youtubedan dinler..








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder