Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

14 Ocak 2014 Salı

Kozlenmis biber tursusu

Merhabalar!
Tursunun her turlusunu severim ama kolay turunu en cok severim:)
Taze biber bulursaniz, cekinmeden deneyiniz. Ben Amsterdamda bulamadigim biberleri Den Haagta bulunca hemen aldim ve yaptim, firsat kacmaz dedim.. Yemeklerin yaninda cok guzel gidiyor..
 Gerekli malzemeler: 2 kg carliston biberi, 1 su bardagi sirke, 1 su bardagi siviyag, tuz ve sarimsak
 Firin tepsisine yikanmis biberleri diziniz ve 180 derecede 15-20 dakika arasi, kozlenene kadar pisirin ve sogumaya alin. Evet,yemek yaparken kahve icmeyi sevdigim kanitlanmis oldu..
 Baslarini cikartin ve siviyag, sirke, tuz ekleyin..arzu ettigini kadar soyulmus sarimsak ekleyiniz.
 siviyag ve sirke karisimi..
Tupperware yada vakum kapanan bir kapta 2 gun buzdolabinda bekletin, tadina bakiniz, eger tuzu az ise tuz ekleyiniz. 2 ay kadar muhafaza edile biliyor, kizarmis biber tadinda bir lezzet.

" Cocuklarinizi cok opun,zira her opucuk icin size cennette bir derece verilir, melekler opucuklerinizi sayarlar ve sizin icin yazarlar" Hadisi Serif.. evladlarimizi, emanetlerimizi daha fazla opmek icin coook guzel bir neden..

Seviyorum Kurtce sarkilarin Turkce altyazilarini..nese veren bir ask hikayesi:) Filme gidemedik ama saglik olun, duser iste youtube a:)




3 yorum:

  1. közlenmiş biberi seviyorum ama turşu halinde denedim pek beğenmedim.. tadı bir tuhaf geliyor bana..

    YanıtlaSil
  2. Bence deneyin derim, sarimsak ve sirke ile cok guzel oluyor..

    YanıtlaSil
  3. Bende uzun zamandir yapmayi istedigim tarifi buldummm sagolun, taze biber bulursam kesin deneyecegim

    YanıtlaSil