Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

18 Ocak 2015 Pazar

Pismeyen visneli cheesecake


Merhabalar!
Yine, yeniden bir cheesecake..bu cheesecake kalori bombasi, ben ozel bir kutlama icin yaptim ve yiyen herkesten tam puan aldim..deneyin, sizde bana puan verin efemm:))Fikir uretme asamasindayim, insallah daha cok cizkekler ile cikarim karsiniza




Buzdolabinda bulunan urunlerle kendim urettim bu cheesecake i, careler tukenmez alimAllah:))



Taban icin malzemeler.. Yarim su bardagi hindistancevizi, 1 su bardagi rondodan gecirilimis burcak kurabiye ( ben kandijkoek kullandim, bastonge da olabilir ve 4 yemek kasigi tereyagi, 2 yemek kasigi tozseker.
Yapimi: Teflon tavada orta ateste once hindistancevizini kavurun, hafif pembelessin ve sonra kurabiye, tereyagi ve sekeri ekleyip tavada 2 dakika kavurun. Kelepceli kek kalibini firin kagidi ile kaplayin, harci alin ve bir kasik yardimi ile iyice bastirin ve 1 saat buzdolabinda beklesin.

Visneli sos.. 680 gr visne kompostosu, 2 yemek kasigi nisasta, 2 yemk kasigi seker, 3 yemek kasigi soguk su.
Yapilisi: Visneleri suzun, suyunu tavaya alin ve kaynatin. O esnada nisasta, seker ve suyu karistirin. Kaynayan visne suyuna ekleyin, pisme esnasinda 1 dakika karistirin ve 1, 5 saat ocakta dinlendirin, iyice sogmasi gerekir.


Krema icin: 500 gr mascarpone (kaymak) 200 gr labne peyniri, 1 paket creme fraiche ( creme fraiche bulamazsaniz bir gece onceden 1 su bardagi yogurdu suzunuz, koyu yogurt kivamini tutsun ) 6 yemek kasigi pudra sekeri ( oranini kendiniz ayarlayin) 2 paket krema sertlestirici ( yoksa 1 tatli kasigi nisasta). Bunlarin hepsini mikser yardimi ile cirpin, tabanin uzerine dokun, Visneliri uzerine yerlestirin, sogumus sosu uzerine dokun, bir gece dinlendirin...Afiyet sifa olsun!




Hollandada vlaaivulling olarak satilan urunude kullana bilirsiniz amaaaa kendiniz yaparsaniz sosunuzu, icinde ne var ne yok, gonlunuz rahat tuketirsiniz..nacizane tavsiyem...


 Capuccino ve cheesecake, who could resist you?! not me, forsure...
\

"Kusur ariyorsan tum aynalar sensin"..hz Mevlana
Aydilge..haberin yok

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder