Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

21 Ocak 2015 Çarşamba

Maş Fasulye Salatası


Merhabalar!
Bu aralar epeyce tatli tarifesi paylastim, birazda saglik salatalardan soz edelim. Manav agabeyimizin esinin aldigini gordum bu fasulyeyi, merak ettim nedir, ne degildir..Salatalar yaptim, yogurt corbasinin icine ekledim ve like ettim:)) Birde yemegini yapmaya calisacagim insallah, blogcu olmak zor zanaat:))
Cin borulcesi olarak taniniyor, Mung beans. Faydalari ise bagirsak duzenleme, seker duzeyini dusurme, hucrelerde yenilemeyi saglamak  ve icerisinde bol miktarda protein ve lif bulundurmak.


 Fasulyeyi onceden islatmaya gerek yok, ciddi anlamda hizli ve pratik, 1 bardak fasulyeyi 3 su bardagi soguk suda haslamaya baslayin. 12-15 dakika arasi yumusuyor, suzun, yikayin ve tekrar suzun..Ben icerisine kurusogan, maydanoz, kabuksuz domates, nane, limon/nar eksisi, kimyon, karabiber, yag ve tuz ekledim..arzu ettiginiz kadar...enfes hafif bir salata,,,
 Tahinli versiyon, Bir adet sarimsak ezilir, 2 yemek kasigi tahin, 2 yemek kasigi limonsuyu, tuz ve sarimsak ile bir su bardagi haslanmis fasulyeler harmanlanir...Cok pratik bir lezzet, meze olarak ideal!

Insallah sizlerde memnun kalirsiniz bu fasulyeden..

Allah Ile Olduktan Sonra Ölüm De Ömür DeHoştur (Hz Mevlana)' 

Sevcan Orhan, Var gibi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder