Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

2 Mart 2014 Pazar

Elmali, portakalli kereviz salatasi

Merhabalar!
Bu bol vitaminli kereviz salatasi klasik olanindan farkli cunku benim elim degdi:))Tamamen kendi zevkime gore yaptim, bencillik iste...



Malzemeler: Bir adet Granny Smith yesil elma, Yarim kereviz, 400 gr yogurt, 5 yemek kasigi cekirdeksiz kuru uzum, 1 limon, 1 adet portakal ve dereotu, tuz..
 Yapilisi: 4 yemek kasigi kuru uzumu bir kaseye alin, uzerine sicak su dokun ve yumusamasi icin uzerini kapatin..Bir adet yesil elmayi rendeleyin ve hemen birkac limondamlasi ile karistirin ki kararmasin..Elmalari suzgece alin..Kerevizi rendeleyin ( bu arada ben kullandigim elmanin 1,5 misli kadar kereviz rendeledim ) ve elmalarin uzerine dokun. Elmanin ve kerevizin suyunu suzun. DErin bir kaba alip uzerine yogurt ve tuz ekleyin, en son suzdugunuz uzumleri ekleyin.Vaktiniz varsa buzdolabinda 1 saat bekletin.Portakali yikayin, istediginiz kalinlikta kesin, tabak niyetine kullanacaksiniz.. Kereviz salatasini uzerine ekleyin ve dereotu ile susleyin.. Arzu ederseniz bir dis sarimsak ve cevizde ekleye bilirsiniz.Cok saglikli, pratik ve estetik goruntulu:))

 Bu gun gunlerden Etka idi:)) Teyzesinin biricigi ilk defa geldi, teyzeyi mest etti, hayranliklar icinde birakti gitti. Zeyd cigliklarla bekledi gelmesini "yasasin Ekkka geliyooo ". Israrla birkac kez kucagina istedi, aldi, optu ve tebessumle bakti kuzenine..Kizkardesim ve esine kapiyi actim, bebegi aldim ve onlari kendi hallerine biraktim:)) Onlar alismis bu duruma, bebegi goren onlari unutuyormus...Kizkardesime fellah koftemden ve briout dan ikram ettim, tam not aldi:)) Hafif lunch menusu oldu..


John Legend, All of me..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder