Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

8 Mart 2014 Cumartesi

Yogurtlu salata

Merhabalar!
Laptopum viruslenince mecburi uzak kaldim blogumdan, esim ve kaynim sagolsun virusleri temizlediler ve insallah bir daha geri gelmezler...gelme ihtimalleri cok yuksek hani, ben online film ve dizi izlemeye devam edersem:)) guvenilir siteler ariyorum, tavsiyelerinizi bekliyorummm:))
Bu salatanin ismi aslinda " haftasonu gelmis, buzdolabinda kalanlari degerlendirmece" de olabilirdi:))
 ben oyle yaptim..

 Malzemeler: Dolabinizda ne sebze varsa ince dograyin ve limon, tuz, yogurt ekleyin..Ben brokoli, nane, dereotu, marul, salatalik ve yesil sogani buldum:))
 Chicken tikka ile muhtesem uyumlu bir cift oldular...
O kadar cok tarife var ki yazilacak, dusundukce yoruluyorum:))

Dil surcmesi yoktur,bilinc altinda saklanilan bir gercegin, bilincsiz bir anda agizdan kacirilmasi vardir.. FReud

Bu arada bugun Dunya KAdinlar gunu..Bildigim kadari ile cocuklar gunu, kadinlar gunu kutlaniliyor, neden aceba? buna niye gerek duyuldu? Yilin 364 gunu zaten erkekler gunu oldugu icin mi? kadinin kutsalligi unutuldugu icin mi? Korunmaya muhtac oldugu icin mi? Erkeklerin arada bir kadinlara ozel davranmalari gerektigi icin mi? !! sorry guys, I am not celebrating this day! Sacma sapan geliyor bugun bana..anneler gunu, babalar gunu, sevgililer gunu gibi...her kul her gun ozeldir..

Orhan Hakalmaz, Su kislanin kapisina

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder