Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

4 Mart 2014 Salı

Rokali Cin Makarnasi

Merhabalar!
Instagramda fotografi paylastiktan sonra tarifeyi buraya yazmayi unuttum:) MMecan arkadasin istegi uzerine gectim klavyemin arkasina..REjimdeymis kendisi bu aralar, Allah sabir versin ve insallah en kisa zamanda istedigin kiloya kavusursun ve dedigin gibi odul yemegin bu olur:)) 

 Malzemeler: 2 dis sarimsak, haslanmis noodle/ cin makarnasi, 50 gr roka, kavrulmus susam, 1 yumurta, 5 yemek kasigi soya sosu..1 porsiyon icin malzemeler budur, kisi sayisina gore fazlalastirin.
 Derin bir tencerede Cin makarnanizi haslayiniz, suzunuz. 1adet yumurtayi suda 8 dakika haslayin ve sonra islemlere gecelim.  Teflon tavada iki dis sarimsagi, 3 yemek  kasigi siviyagda hafiften pembelestirin ve uzerine makarnalari ekleyip iki dakika karistirin.
 Makarnalarin uzerine 5 yemek kasigi soyasosu ekleyin ve karistirin, tuz eklemiyoruz!!
 Rokalari makarnaya ekledikten sonra ocagin altini kapatiyoruz ve karistiriyoruz. Dikkat edin rokaniz pismesin, lezzetli olmuyor o sekilde. Rokalari makarna ile guzelce harmanlayin ve hemen servis tabagina alin. Uzerine kavrulmus susam serpin, hasladiginiz yumurtalari eklemeyi unutmayin..
 Afiyet sifa olsun! Ben porsiyonluk pisirdim, daha lezzetli oluyor bu makarnada..
Bu makarnayi kullandim ama herhangi bir makarna olabilir..

You are not rich until you have something that money can't buy...

Yalin, keyfi yolunda....


1 yorum: