Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

8 Nisan 2013 Pazartesi

Waffle

Merhabalar!
IG aleminde ozellikle Amerikada yasayan arkadaslarin resimlerini gordukce "bende yapmaliyim" dusuncesine kapilip, makinasi aldik, internette bolbol tarife arastirdiktan sonra yapim asamasina gectim..hane halki begendi, yapiyorum regularly:)) 
Waffle makinasi alirken esim demisti" bir heves ile aliyorsun, 2 kullanimdan sonra yuzunu goremiyecegimiz bir alete benziyor, ornek olarak acti fry, ekmek makinasi, bir suru kek kalibinin kaderini paylasacak:))" Bende tabi sirf bu sozlerin aksini kanitlamak icin bolbol yaparim insallah:))

Bol nutella, muz, cilek, pudra sekerli biraz abartili garniturlu bir waffle olmus..dedim ya, heveslenince sonradan gormenin bir waffle makinasi olmus gibi oldum:))
 Malzemeler: 240 gr un, 1 cay kasigi tuz, 4 cay kasigi kabartma tozu, 2 yemek kasigi seker, 2 yumurta, 75 gr eritilmis teryagi, 310 ml sut..Bunlari mikser yardimi ile cirpiyoruz..alttaki kivamda, kek kivaminda bir harc elde ediyoruz..
 Waffle makinamizi yagliyoruz, harctan dokuyoruz ve kapagi kapatip ortalama 8 dakikada pisiyor..
 Pismis hali bu..uzerine nutella, meyve, bal, pudra sekeri ekleyip afiyet olsun diyorum sizlere!!

Radyoda dinleyince hosuma gitti, buldum, paylasiyorummmm



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder