Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

12 Nisan 2013 Cuma

Now a days

Merhabalar...
Yogun gecen aylardan kucuk bir derleme, have fun!


 www.elifsu4life.com sitesinde Elif Su isimli cici bir kizcocugunun kansere karsi verdigi mucadelenin blog var. Maddi ve manevi destege ihtiyaci var bu guzel insanlarin, maddi destek yaninda manevi olarak ona bir kartpostal yazdik..hastane odasi biraz daha neseli olsun diye kucuk prensesin..sizleride davet ediyorum herturlu destege.Rabbim onlara guc, kuvvet versin..dualarimiz onlarla..
 Anneanne dolabi yine zengindi hamdolsun..biz geliyoruz diye hazirlaniyor bu dolap zannimca:)
 SAglikli yasama bir adim attim, sonra 5 adim geriye gittim, nolcek benim halim a dostlar:((
 Anneannemin mevludunden iki kare...

 Zeyd yuvada anneanne ve dedesi icin yumurta sepeti yapmis, parmaklari ile boyamis:))
 Bruksele gittik, Carrefourda bu sahsiyeti arkamda gorunce tirstim..valla tirstim yaaaa
 Bruksele kadar gidilirde Leonidas alinmaz mi, yenilmez mi??
 Yuvada kaymayi ogrettik afacana, simdi her gittiginde illada bir, bes, on kez kaymak sart oldu:)))
 Speelotheek ile tanistim kisa zaman once. Amsterdam belediyesinin yabanci uyruklu cocuklara sundugu bir hizmet. Anaokuluna alismada zorluk cekilmemesi icin haftada bir sabag 1,5 saat boyu ebeveyn ve cocuklarin bir araya gelip sohbet, muhabbet, oyun oynam alani diyelim. Mecburi konusulan dil Hollandaca, cocuk sarkilari Hollandaca. Ben bir arkadas tavsiyesi uzerine gittim ve cok begendim. Cocugunuzun dans ettigi gormek, sarkilara eslik ettigini gormek, ilk kalem tutusunu gormek vs derken gordugunuz cok sey var kisacasi..Uye olursaniz burdan oyuncak odunc alip, evinizde 2 hafta cocugunuz ile kullana bilirsiniz. Zeyd iki kalemi tutmakta israrciydi:))
 Eymen agabeyimizin sunnet Mevludune gittik, Rabbim damatliginida gostersin insallah..kurabiyeler super idi!!
 Hamarat eltimin Mevludu..adi ustunde, hamarat olunca masa zengin oluyor:))
 Nazik, nezaketli doktor kalmamis ortalikta derken benim doktorum aksini kanitladi. Uykudan uyanamayip, beni magdur edince ayn gun birkac saat sonra eve gelen ciceklerim..Sekreteri arayip ozur dilemisti, kartta "tekrar ozur dilerim" yazinca affetim gitti:))
 Gormemis bir gunes isigi gormus ve hemen kendini disariya atmis modundaydim o gun..Canal View olsun birazda:))
 As Siddieq islami ilk okul..Amsterdamda bir ilk idi ve bende bu okulun mezunuyum..gecenlerde ziyarete gittim, tanidik simalarla karsilasmak coming home hissi verdi..
 Insallah pazar gunu yani 14-04-2013 tarihinde, Zeyd tam 18 aylik oldugu gun, resim cekinmeye gidiyoruz insallah..Melike Kilic hanimin maharetli ellerinden yine magical resimler cikacaktir eminim..Bu fotoshoot bana arkadaslarimin babyshower hediyesi..ya bu ne tembellik, ben hic yazmamisim bu konu hakkinda, acilen yazmak gerek..Babyshower yapacaklar benden bilgi aliyorlar, seviniyorum kendimce:))
 Her zaman super zor, super leziz ogunler cikmiyor bizim mutfaktan..oyle birgunden balik-patates resmi..
 Fas mutfagindan Tavuk Tajine yaptim, guzelde olmustu hani:) mutevazi olemiceemmmm
Buda babamizdan..kendini istegi, arzusu ile, hicbir baski altinda kalmadan mutfaga giren, hizli bir sekilde yemek yapan, nerdeyse hic bulasik cikarmayinca dahada bir keyif ile yendi bu yemek tarafimca:) Zeyd dayanamadi benim chopstick/ cubuklari aldi ve makarna yedi..kaninda var egzotik yemek sevmek ve yemek:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder