Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

7 Nisan 2013 Pazar

Easy cheesecake

Merhabalar!
Baslikta belirttigim gibi easy, kolay bir cheesecake tarifesi..Sabahtan yapip oglen yada aksam misafire ikram edebilirsiniz...Kek hazir kek oldugu icin, firin islemine gerek yok, easy peasy iste:))) Birde gecen hafta misafirimin masada bu tarifeyi telefonuna kayit etmesi uzerine acilen yazdim:)

Benim sunumumda krem santi ve limon var idi..
 Malzemeler: 1 paket hazir kek, 300 gr kwark, 1 yemek kasigi pudra sekeri, yarim bardak kahve, 1 paket krem santi, 1 paket krem santi sertlestiricisi..benim bu tepsim 24 cm, buyuk tepsiler icin kwark miktarini arttirin.
 Kekimizi 2 cm kalinliginda dilimliyoruz..Tepsimize dizip, uzerine soguk kahveden dokuyoruz, islanacak kadar. Ben kahveyi cok sevdigim icin biraz sert oldu..
 Derin bir kapta kremsanti, pudra sekeri, sahnesteif yani krem santi sertlestiricisini mikser ilecirpin. 1 dakika sonra 300 gr limon kwarki ekleyin, homojen bir hal alana kadar cirpin.
 Keklerin uzerine dokun, buzdolabinda en azindan 4 saat bekletin..Ben kwark olarak limonlu kwark tercih ettim, cilekli yada vanilyalida guzel oluyor..kwark paketi 500 grlik, ama ben kucuk tepsi kullandigim icin az kullandim. Normal 26-28 cm lik tepsilerde 500 gr kwark kullanin.Uzerini istediginiz sekilde dekore edin derim..
 Evlendikten sonra alistigim bir lezzet, yaren elinden oluncada daha bir lezzetli oluyor a dostlar:)) Bu resmi IG de paylastiktan sonra taleb artti, insallah bu hafta bir daha yapacak babamiz:)))


yeni kesf ettim, sevdim, paylasayayim dedimmmm:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder