Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

23 Nisan 2013 Salı

Keukenhof

Merhabalar!
Hollanda dogumlu olupta, 30 km otedeki meshur Lalebahcesini ziyaret etmeyende benim:(( Ha bugun gideriz, ha yarin gideriz derken 34.yilimda gittim:)))GEc olsunda guc olmasin degil mi?
 Bahar mevsimi henuz gelemedi bizim buralara, havanin 13 derece oldugu gun sabahtan karar verip hemen yola ciktik cekirdek aile olarak. Iyiki o guzel havaya degerlendirmisim, sonraki gun yagmur yine bizi yanliz birakmadi:(   Butun kis hareket etmeyince, bahce gezmesinde epeyce yuruyunce, sabah ayaga kalkmakta zorlandim, hamlamisim:)) Zeyd yine sabah 6da uyanmayi basardi ama o ayri bir hikaye, neden bu kadar erken kalkar bu cocuklar?!!
Yilda 2 ay acik olan bu bahcede zaman nasil gecti anlamadim ( 21-03/22-05) tefekkur etmek icin muhtesem bir alan..Renklerin cumbusu, cesitli ulkelerden gelen ziyaretciler, herkeste bir rahatlik, holiday mood var Keukenhofta. Cimlerde kimse yurumuyor, kimse cicekleri dalindan koparmiyor, nezaketle sirada bekliyoruz ve tebessumler havada ucusuyor..Heryer boyle olsa utopyada kalmasa hic fena olmaz bence..
Tavsiye ederim, guzel hava olursa gidin derim, diger sekilde sogukta yagmurda cekilmez bence:)) 
www.keukenhof.nl adresinden daha fazla bilgi alabilirsiniz.

 Keukenhofa hosgeldiniz..
 REsim icin siramizi beklerken Zeyd ile beraber...
 Windmill, degirmensiz olmaz buralar..
 Su uzerinde yururken esimin objektifinden ben..
 Hollandada escinsellerin evlendiklerini biliyordumda canli yayinda  hic gormemistim...
 .....sizi gorupte begenmemek mumkun mu??
 Zeyd ilk defa acik alanda bu kadar kostu, guldu, oynadi, yedi-icti. Benim icin yedi-icti bolumu en onemlisi, malum ben anac sutlac klasik Turk annesiyim:)) genetiginde var piknik yapmak, disarda yemek yemek:))
 Japon gelin ve damatta gorduk, gelin hanimin bluejean gelinligin altindan gorunuyor:)) Turk bir damat gelinde vardi, fotograflamamisim:))
 Bahce dizayn ornekleride var, ornegin bu bir Japon bahcesi..Zeyd saklandi, goruyor musunuz?:))


Saatlerce dolasip eve gitmesek hissi ile ayrildik..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder