Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

7 Aralık 2012 Cuma

Havuc tatlisi ve brunch fikri:))

 Merhabalar!
Amsterdam'da kar yagdi! Aman aman milleti bir heyecan aldi sormayin gitsin, trafik yogun olacak, evden cikmayin uyarilari ile bekledim heyecanla. Evden cikmadim, soz dinlerim ben ve soz dinleyenide severim, ogretmelik dna ma islemis artik:)
Bu sabah uyandim, camdan baktim dogru duzgun kar yok, sabah saat 9-11 arasi kar yagdi, 15:00 civari eridi:)) Hollanda boyle bir ulke, herseye coook tereddutlu bakar, cok onlem alir olup olmayacak seylere, Filistini devlet olarak gormez falan...
Esim cuma gunleri calismiyor, oglumuz ile "papa-dag"yani "baba-ogul"denilen, Hollandada cok populer olan bir olay, kavram yapar. Babalar haftada 1 gun ise gitmeyip evladlari ile zaman gecirir bu arada cogu anneler iste olur:) Ben calismadigim icin bizim haftasonlari cuma baslar, pazar biter. Bende klasik hanim takintilari olur, bu haftasonu gune nasil baslasak, ne pisirsem, disarda gezmek ici hava sartlari uygun mu falan diye. Neticede yorulan ben oluyorum, plan proje muduresi oldugum gibi birde uygulamada bana duser:)
Bu cuma esimde evde olunca soyle guzel bir brunch yaptik cekirdek aile olarak..
 Keci peynirli ekmek..Firinda isittiginiz ekmegin icerisine keci peynir, bal, ceviz veeeee kuru/ taze kekik ekliyorsunuz ve yemeye doymuyorsunuz..kesinlikle tavsiye ederim! Zeyd ilk defa keci peyniri yedi, 2 lokmadan sonra istemedi ama olsun, denediiiiii
Efendim, caniniz kabak tatlisi ister ama evde kabak yok ise, disarda kar var ise ne yaparsiniz??Evdeki havuclari soyar, dilimler ve seker ile pisirip soguduktan sonra tahin, pekmez, ceviz uclusu ile yeriz..cok lezzetli oldu, deneyin derim:)

Bu arada Instagramda ve facebookta cokca paylasilan sozler deyimler, hadisler var. Bunlardan birkac tanesini paylasmak istedim, etkilendim:)
"Bir gun herkez sevdigine kavusacak"dediler..Basladik olumu beklemeye.."
Sabir..Yaranin icinde Yaradani gorebilmektir..
Ben hic hayal kurmadim, hep DUA ettim...


Adele, Amy Winehouse dan sonra Ingiltereden yine muhtesem bir ses, girtlak..iyi dinlemeler!!


1 yorum:

  1. Bnde hp haftasonu planlari yapanlardanim Kiymet'cim haftaici esi goremeyince haftasonuna kayiyor planlar :))

    Tatlida guzel gorunuyor ellerine saglik :)

    YanıtlaSil