Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

31 Aralık 2012 Pazartesi

Frezya Restaurant

Merhabalar! 
Yilin son yazisinda Frezya restorandan bahsetmek istiyorum sizlere. Eski Sultan Palace olarak bilinen, isletmecisi degisince ismide Frezya olan bu guzel mekandan. Bebekli olunca haliyle artik eve baglandik, hangi restoran nerde onu bile unuttum yani:) Birde Facebookta herkes Frezya diye konusuyor, yorumlar yaziyor, gidip gormek lazim dedimmm ve seytanin bacagini kirdik ve gittik..
Sultan Palace dan memnun kalmamistim gecen 3 yilda dolayisi ile onyargili idim ama yinede bir sans vermeliyiz yeni isme dedik ve bir pazar aksami attik kendimizi evden.
 Kapida bizi karsilayan Zeynep hanim o kadar nazik, sicakkanli, hemen de Zeyd ile ilgilenince ben haliyle biraz rahatladim. Zeynep hanim Zeyd ile ilgilendi, yemek sandalyesini getirdi, oglumuzu guldurdu ve bizde bu arada masamiza yerlestik. Menu geldi ama huyumdur personele danismak, ne tavsiye edersiniz diye. Zeynep hanim sac tava ve sis tavsiye edince olur dedik:) zor musteri degiliz vesselam. 
Bu arada diger bir garson geldi yanimiza, eski ogrencilerimden Emre de orda calisiyormus, eski gunler yad ettik, o genc bir bey olmus ve bende anne. Zaman hizli gecmis bu arada onu anladim. Emre'ye sordum mezelerden ne tavsiye edersin diye. Hocam hepsi cok guzel, bana birakin dedi  ve bizde  mezelerimizin gelmesini bekledik. Saksuka, acili ezme ve haydari, hepsi taze ve cok leziz idi.. Yaninda sicacik, firindan yeni cikmis ekmek ile bir ogun sayilir:)  Saka degil, birgun sirf meze yemeye gidecegim insAllah, arkadaslar ile lunch icin ideyal diyorum.

 Mezelerimiz, resim cekmemi bekleyemeyen bir es:)
 Esimin tabagi..patates kizartmasini Zeyd pek sevdi, malum evde yapmadigim icin bence:)

Yogurt..biz siparis etmedik, ama Emre'ye gore sac tavanin yaninda olmazsa olmazmis, muesseseden:))


veeeee benim sac tava..cok lezzetli idi, esimde yardimci oldu bitirmeme ama bitiremeden kalktik, porsiyon coook comert idi:))
 Dondurmali kunefe..limitsiz Turk cayi ile ikram edildi, lezzetine  10 puan verdik.

Zeyd gozunu lambadan alamadi...cok ihtisamli, degisen renkler ile havasi degisiyor ortamin...Sakin bir ortam, dekorasyon sade ve klas, gurultu olmayan bir ortamda yemegin keyfi cikti:)

Cocuklar icin televizyonda cizgi film...cocuklar film baksin, siz rahatca yemek zevkinize bakiniz diye dusunulmus galiba.
Frezya bir cicek ve eski Hollandacada Friesland bolgesi. Ismi hem Turkce bilenlere, hemde Hollandaca bilenlere hitap ediyor. Ali Beke bey sahibi, kendisi ile konusma sansimizda oldu. Amsterdamda taninmis bir isadami kendisi, restoran isinden cok iyi anliyor. Mesken restoraninda isletmecisi. Onerilere acik,  samimi bir isadami.
Frezyanin bir de nargile/ shisha bolumu var, cogunlugu genclerden olusan bir musteri kitlesi var gordugum kadari ile. Yan tarafta olmasina ragmen izolasyon o kadar iyi ki ne rahatsiz edici bir koku, nede gurultu geldi.
Kahvaltida varmis, onuda deneyecegim insAllah en kisa zamanda..artik Ikea, Hema, La Place kahvaltilarina cok alistim, Turkish breakfast zamani diyorum!
Kisacasi insallah 2013 icin yeni gozde restoranim Frezya diyorum..bolbol takilalim:))
/www.restaurantfrezya.nl/ adresinden daha fazla bilgi alabilirsiniz!

Youtube da aradim buldum frezya sarkisini..Frezya sarkisini cok begendim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder