Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

30 Kasım 2012 Cuma

bol resimli...

Merhabalar!
instagram uyesi olali oraya odaklandim, kiymetzeyd tikla ve takibe aldiyorum:)  Gecen aylardan bol kareler..

 Hicazdan gelen sevdiklerime hazirladigim, mumlu ve cikolatali tepsiler, malum enerji lazim Hollanda nin soguk gunlerinde:)
 Kurban etiyle yapilan enfes turlu ve havuclu cacik...
 Doktorda beklerken bile annelik ile alakali dergi okumak...
 Efsus.org kek yapmaya davet etti, bende muffin yaptim...davete icabet sart:)
 Kizkardesime yaptigim katmer pogaca, mutfakguncesi blogdan ulasa bilirsiniz bu lezzzete..
 Kahireden aldigim kupamda kahve, iftari hurma ile acip kahve ve cikolata ile devam..bu cagda boyle acilir iftar:)
 Annemlerle iftar
 gunlerden Italyan pizza gunu. Esim isten gelirken alip getirmis ve soyledigi cumlue"ben sevmem ama senin hatrina aldim, yiyelim beraber" hatir icin bu cagda tavuk degil pizza yenir...
 Sloterparkta bisiklet keyfini arada birakip, etrafi gozlemlemeli veee resim cekmeli...
 Annemlerle iftarda Jamie Oliver usulu Italyan tavuk, Bruksel lahanasi, havuc tarotar ve mevsim salatam
 Bu aksam kayinvalidemler ile yemek yedik, havuclu mercimek corbasi, salata, manti,  visne hosafi var sofrada
 Tavuk kofte, brokoli, kozlenmis biber ve patates yemegimiz vardi
 2 ay once yesil domates receli yaptim, yapim asamasini cekmisim ama sonuc resmi yok:((( Tarif icin sizi www.soframiz.com sayfasina yonlendireyim, Hale ablanin enfes tariflerinden mahrum etmeyeyim:)
 Annemde asure, Allah kabul etsin!
 Xenos a cooook cici tabaklar, canaklar, taslar gelmis..Almadim, evin icinde tabaklar ile dukkan acilir artik, malesef bos yer yok..ama gozum kaldi bu guzelliklerde:))

 Erkek kardesime hamarat arkadasindan cici cupcake ler..lezzetlerine diyecek yok idi vallahiii
 Muhammed Zeyd pasanin evimizdeki kosesi, cok sevdi afacan:)
 Cin makarnasi noodle
 Gecen hafta arabami park ettim, calinmis cirpilmis bu cantayi gordum ciceklerin arasinda, kim bilir kimin cani yandi:((
 KIz kardesimin gonderdigi resim..ah ah ah, bir daha kismet olur mu seni gormek...
Kalp seklinde kek kalibi aldim, karamelli findikli kek yaptim ve daha sikca kullanacagim insallah:)

Hollandanin bu soguklarinda bu sarki ile isinalim diyorum:)

1 yorum: