Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

8 Şubat 2012 Çarşamba

Subat gunleri...

Merhabalar!
6 subat dogum gunum idi..ilk defa anne olarak kutlamak yada kutlayamamak nasib oldu:)) Sevgili arkadaslarim beni ciceklerle, guzel hediye ve kitaplarla beni simarttilat sagolsun, hep simartsinlar insaAllah:)) Esim ile henuz kutlayamadik, malum o yogun,malum ben Zeydi kimselere birakmak istemiyorum:))
Gecen hafta oglumuz 2. asisini aldi, yine zor bir gun ve gece gecirdik ama elhamdulillah, simdi iyiyiz...bu haftadan kareler!
Laleler, pembe guller, milkalar, ve cok ozel bir kitap..kendini sev, musade et isimli bir kitap..henuz vaktim olmadi okumaya ama insallah en kisa zamanda!

Bugun oglen babam ve annem bizi ziyaret ettiler, Zeyd anneanneye bakmaya calisirken

Sevgili Zeliha ve Yasin bizi bu muhtesem hediye sepeti ile onurlandirdilar, cok keyifli bir aksam idi, en kisa zamanda tekrar ederiz insaAllah!

Gecen yil dogan kayniminoglunun dogumgununu kutladik, pasta yine muhtesem idi..bana kalp bolumu kismet oldu, kalbini yerim senin Talhammmmmmm

Hollandada dogumdan sonra bildiri olarak kartpostal gonderilir ese dosta, bizde yaptik. Karsiliginda gelen bunlar:)) oglumun keyifle izledigi bir kose olustu..

Playgym...cok seviyoruz!

3 subat gunu ilk kari gorduk Amsterdamda, balkondan bir manzara...Oglumu camin onune, zipzipa yatirdim ve karin yagisini izlettirdim, kim bilir bir daha ne zaman kismet degil mi:))

1 yorum:

  1. Ay Ay bir subatli daha :) nice senelere olsun saglikla mutlulukla insallah:) oglusun buyuyor:))

    YanıtlaSil