Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

22 Şubat 2012 Çarşamba

Gecen haftalar

Merhabalar!
Tabii 2 hafta yazi yazmazsan o kadar cok anlatilacak sey olur ki nerden baslasam diye kara kara dusunursun:)) 1 dugun, 1 bebek daveti, alisveris, misafirler derken yine hiphizli gecti guzel gunler...buyrun seyre!

Zeyd artik meyve, sebze yeme asamasina geldi masaAllah...ilk yemegimiz haslanmis ve pure edilmis havuc. Sevmedi:(( gecen gun yesil fasulye yedi sevdi:))

Ne kadar cici degil mi? Tesetturlu gelinimiz ve nikah sekerlerimiz...

Gecikmeli kutlanilan dogum gunum ve hediyem..

Gecen gun postadan coook guzel bir hediye cikti:)) Sevgili arkadasim Hilal yogun oldugu icin gelemedi henuz ama kartpostal ve hediyesini gondermis...bu kart ile Hollandanin cesitli sehirlerinde kurslara, hamama, bebek masajina , fotografi kurslarina gidebilinir..biz insallah fotograf kursuna gidecegiz, blog resimleri guzel olsun dimiiii:))

Efendimmm, ben esime 4 aydir sitem ediyorum, birgun mutfaga girmedin Zeyd dogali diye..oda girince bana salcali, yumurtali, rokali spagetti yapti...dirdir etmedim yedim ama cancagzim 4 ay bekledim hani biraz daha afilli bir sofra olsaydi...ellerine saglik, lezzeti super idi sunumda not kirdim..ne yapayim, her daim ogretmenim bennnnnn

Zeyd efendinin garderobu tazelendi..hediyeler sevgili teyzelerimizden..

Acil olarak duduklu tencerede pisen yemegimiz tavsiye ederim:))

Esimin bugun is mulakati vardi..bize 2 saat uzaklikta Groningen sehrinde..kendisine eslik ettik, donuste alisveris sozunu duyunca tabiiiii..kisa gunun kari:))benetton, mexx derken epey bir mutlu oldum:))

lunch yaptigimiz restorandan manzara..hala deniz buzlu..gemi kalmis ortada..sanat eseri olarakda comelmis bir telden amca var:))

Bu levhalari yeni gorduk bugun tevafuken, hemde 2 kez ve hemennnn hizlica parkimizi ettik:)) artik bizde bir cekirdek aileyiz neticede:))

Hollandada bisiklet cok olunca kaldirima firlatilmis bir elesbitttt

Kardesimin Endonezya ve Singapordan getirdi meyve kurulari, bazilar cook lezzetli bazilari az lezzetli idi:)) tsk ettik

Zeydin baba sevgisi:)) hediye geldi, ben almam boyle seyleri, alsam alsam anneli alirim demi:)

Zeliha arkadasimizda oglen cay daveti...simartmaya devam edin beniiii, arkadaslar okuyun blogu cagirin beni:))

Bu oglen ki lunch..

Ikea da hemen bu park yerine park ettik.. bizim cekirdek ailede 1 bebek/ cocuk eksik ama olsun:))Ikeada gezerken bu yastiklari gordum ve aklima blogdasim Seyma geldi, hemen sipsap cektim:))



Hastaneden bir foto..cok guzel buyuk bir hastane, cok sanat eserleri var..bu cok hosuma gitti, bir cift agzini acmis birseyleri merakla gozetliyorlar, cogumuzun yaptigi gibi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder