Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

31 Ocak 2012 Salı

Sunnet olduk!!!

Merhabalar!
28 ocak oglen 12de oglumuz Muhammed Zeyd sunnet oldu, erkeklige ilk adimini atti, elhamdulillah hersey yolunda...
Bizi mutlu gunumuzde yanliz birakmayan es, dost, akraba ve arkadaslara tekrar tesekkur ediyoruz!
Kareler ile basbasa birakiyorum sizleri!

Zeyd ve doktor Sukru Genco.Vatankliniek cok guzel hizmet sunuyor, biz memnun kladik..Bu resim cok etkiledi beni:(( Hayriye abla cok guzel kareler yakalamis...
Klasik metod ile sunnet yapildi, sonuna dogru agladi guzel oglum:(

Hayriye teyzemizden guzel bir kumbara, ici dolu idi:)) misafirlerimize olan ikramlarimiz...

Bu bonbonniere, sevgili Emine ablamin hediyesi. Kendisini 20 yildir tanirim, hic degismeyen mutevazi, guzel insanlardan, Rizeli ve hamarat olunca bana kara lahana sarmasida getirmis, ellerine saglik!

Zaman buldukca kitap okumaya calisiyorum.Iskender cok guzel idi ama bence erken okumusum..Henuz hamilelik hormonlari ile dolarken bir ailenin drami bana cok agir geldi, bir annenin evladlari icin yaptigi fedakarlik ve husran...yaninda gul tatlisi, helva, hurma, rezene cayi olmasina ragmen cok uzuldum:) Bu arada bu keyfi yaparken oglum ve babasi babaanne ziyaretine gittiler, ben dinlendim, cook tsk ederim!

Camasir toplarken oglumuda yanima aldim, cok eglendik:))

Maklube sadece Adnan abinin ellerinden yenir...elleri dert gormesin!!!

Esim ile pancake, pannekoek ile yapilan bir kahvalti..nutellasiz olmaz!!!


Babamin is arkadasinin bize posta ile gonderdigi guzel hediye! On tarafta Zeyd! yazisi, arka tarafta dogum tarihi...odamizdanda bir kare paylasmis olduk:))

2 yorum:

  1. Ay ay gorduk Zeyd pasayi kenardan koseden :))
    Hayirli olsun,en guzelini yapmisiniz benimkilerde iki gunlukken olmustu :)

    YanıtlaSil
  2. Allah razi olsun Seymacim, masallah sen daha hizli cikmissin:)) Bloga tum profil resim istemiyor babamiz, bende boyle idare ediyorum:) facebooka davet edeyim seni orda resim var:)

    YanıtlaSil