Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

10 Şubat 2012 Cuma

Sebzeli mercimek corbasi

Merhabalar!
Bu aralar sikca yaptigim muhtesem vitaminli corba..Sifa olsun!!!

Malzemeler:
1 su bardagi kirmizi mercimek
1 adet kuru sogan
1 adet patates
1 adet kucuk brokoli
2 adet havuc
3 yk siviyag
2yk salca
Tuz, karabiber, limon, su, reyhan, kuru nane

Yapilisi:
Sogan, patates, havuc soyulur. Kup olarak dogranir, duduklu tencereye 3 yk siviyag dokulur ve sebzeler sotelenir. 2 dakika sonra brokoli eklenir, sotelemeye devam. Son anda salca, tuz, karabiber, reyhan, kuru nane eklenir, arzu ederseniz limon yada nar eksi ekleyebilirsiniz. En son asamada 6 su bardagi su ekleyip duduklu tenceremizi kapatip, 7 dakika orta ateste pisirelim.
Dudukluyu sicak suyun altinda biraz bekletin aceleniz varsa, corbayi blender ile sivi kivama getirin. 15 dakika icerisinde hazir olan super vitaminli kis corbaniz afiyet olsun!!



Ben yaninda Alman ekmegi ikram ettim, sevildi..

2 yorum:

  1. Merhaba,sebzeli mercimek corbasini denedim ve cok begendim.hayatlarinda hic brokkoli yemeyen cocuklarim ve esimde ne oldugunu anlayamadan bu vitaminli sebzeyle tanistilar ve bu haliyle cok sevdiler:))Tarif icin tekrar cok tesekkur ederim.....

    YanıtlaSil
  2. Ipekcim, cok sevindim cocuklarin yedigine ve sizinde begendiginize, elleriniz dert gormesin

    YanıtlaSil