Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

28 Şubat 2012 Salı

Esharpemodelux.nl

Merhabalar!
Bu haftasonum super gecti elhamdulillah! Kizkardesimin evinde toplandik butun aile...kendisinin internet uzerinden basortu, sal, taki satisi yapan sitesi var...Abla olarak bunu ilk defa yazmam garip oldu, 2 yildir blog alemindeyim ve hic ondan bahsetmedim ayip ettim yaa:))
Neyse, kendi kendimi odullendirdim ve bir ipek sal aldim. Kullanimi cok rahat, kesinlikle tavsiye ederim! Erkek kardesim ise bana bir kunye hediye etti, kesesine bereket, daha cok ve sIk hediye alir bana insallah zevkli kardesim:)) Bu arada bana hediye almak isteyenlere duyurulur...bu ipek sallarin sadece siyah rengini aldim, diger renkleride bir zahmet siz hedaye eding bana emii:))baba, damat, diger kardes, esim. ve daha digerleri, duyun sesimiiiiiii
www.esharpemodelux.nl sayfasindan ulasa bilirsiniz, Hollanda ve Belcika icerisine hizmet sunulur..

Ipek salim ve leopar desenli kunyem..en kisa zamanda takip takistirmak lazim:)

Hediyemi henuz acmamisken..

Fikir olsun diye birkac takinin resmini cektim..hepsi cook guzel

Esim tugralilari daha cok begenmismismis...onuda o hediye alacak herhalde, alirsa yazarimmm

Ananas, uzum, misirli sutlu bulgur corbasi, Osmanli mutfagindan bir yemek, tavuk, cir, badem, balli..cok guzeldi..aci biber tursusu annemden:) sade pilav

karisik kizartma, zeytingayli pirasa, mevsim salata, firinda makarnanin resmini unutmusum:(

masasindan bir goruntu..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder