Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

9 Temmuz 2013 Salı

Fas usulu Yumurta

 Merhabalar!
Ramadan Kareem!!!
Ramazan ayinin ac kalma ayi olmadigini anlariz insallah..paylasmayi, anmayi, dua etmeyi, sukretmeyi, yardimlasmayi nasib et ya Rabb! GEcmis ve gelecek gunahlarimizi affet ya Rab..Facebook ve IG de o kadar guzel sozler yaziliyorki hayran kaliyorum, hangisini paylasacagimi bilemedim ama su en favorim "Orucu uykuya tutturursan sevabi ruyanda gorursun" bu soze gulsemde gerceklik payi urkutuyor beni:(
Bizim buralarda insallah 18 saat surecek orucumuz, viz gelir bize:)) Israf etmeden, ettirmeden iftar ve sahur yapalim insallah. Gelelim yumurtamizaaaaaa
Hollandada birkac gundur gunes gorduk, hemen balkon kahvaltisi yaptik Zeyd ile..Fas usulu yumurtayi 5 yil once is arkadasimdan ogrenmistim ve yumurta sevgim katkat artmisti:))
SAhur sofrasi icin guzel bir alternatif, deneyin ve mutlu olun:)
 Malzemeler: 2 yumurta, tuz, tereyagi, suzme zeytinyagi veeeee kimyon!
Tavada tereyagini eritin, uzerine yumurtalari kirin ve tuz ekleyin, kisik ateste 2 dakika pisirin. Ben sarisini biraz akmis seviyorum, servis tabagina aldiktan sonra arzuya gore kimyon ve suzme zeytinyagi ekleyin.Pide ekmek ile afiyet olsun size!
 Kimsenin bana cicek almasini beklemiyorum, TEktasimizi aldigimiz gibi cicekleride aliriz)))
Sabah meyvesi ogluma, large coffee bana:)) Ramazan ayinda kafeyinsizlik zor geliyor ama bunye alisiyor..
Ben bu yaziyi yazarken komsum Dilek bana ilk iftar icin bir tabak hamur isi gonderdi, elleri dert gormesin, eminim cooook guzeldir!! Ev alma komsu al sozu cok dogru, Ramazan ayinda ayri bir destek olacagiz birbirimize.Biraz once ust tarafta yazmistim paylasmayi ve 10 dakika sonra mutlu oldum hatirlandigim icin:)) Evrene daha cok pozitif mesaj iletmem gerek, anladim:)) Bu arada bizi birakip tatile giden komsularimada iyi tatiller diliyorum!

Ramazanda ilahi sart:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder