Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

14 Kasım 2012 Çarşamba

Duduklu tencerede zeytinyagli pirasa...

Merhabalar!!
Zeytinyagli pirasa benim favorimdir, yaz kis fark etmez yaparim ve keyifle tuketirim..Bu aralar duduklu tenceremi daha fazla kullanmaya basladim, ve birde bu yemegi deneyim dedim. Iyiki denemisim, 10 dakikada hazir oldu:-))) Ev hanimiyim artik ama hala zaman yetmiyor, herseyi daha hizli yapma gayretindeyim..Calisirken sanki time management problemim yoktu:-) Calisirkende evde olan afacandan yoktu, belki en buyuk fark bu....

Malzemeler:
1 adet kuru sogan
4 adet orta boy pirasa
4 adet havuc
2 adet kup seker
0,5 su bardagi pirinc
1 su bardagi sicak su
1 limon
su, siviyag

Yapilisi:
Sogani dilimleyip siviyag/ zeytinyaginda kavurun, sonra verev dogradiginiz havucu 1 dakika kavurun. Pirasalari 4 cm boyunda dograyip havuclara ekleyin, 1 dakikada onlari karistirdiktan sonra yikanmis pirinci ekleyip tuz, seker, su ve 1 limon suyunu ekleyin, duduklu tencerenin kapagini kapatip, orta ateste 7dakika pisirin..Ben az pirincli sevdigim icin pirinci az ekledim, eger siz fazla pirincli seviyorsaniz su miktarini cogaltmayi unutmayin:-)) Soguk servis ediniz..Sifa olsun!!!!


Bu yemege bu guzel sarki iyi gider:-))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder