Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

19 Kasım 2012 Pazartesi

Fistik ezmeli kurabiye

Merhabalar!
Hacc a giden akraba, arkadas sayisi bu yil cok idi masaAllah, Hacc mebrur diyoruz butun Hacilarimiza.
Kardeslerimde bu yil gittiler, e buyuk abla olarak onlari karsilamak, kurabiye, pogaca yapmak gorevini ustlendim buyuk bir keyifle. 2005 yilinda esimle ben Haccdan geldigimizde o zamanlar 16 yasinda olan kiz kardesim evimi temizlemis, bir suru hazirlik yapmisti o kucuk yasina ragmen. Bende abla olarak onun kadar olamadim malesef:(( ama calismalara devam:))
Elimden gelen birkac kurabiye cesidi yaptim, ilk verecegim tarife fistik ezmeli kurabiye. Coook lezzetli, doyurucu bir kurabiye, tavsiye ederim:)
Malzemeler:
1 kavanoz fistik ezmesi
Seker, siviyag, un

Yapilisi:
Derin bir kaba fistik ezmemizi alalim, bos kavanozu seker ile dolduralim ve ezmenin uzerine bosaltalim, ardindan ayni kavanoza siviyagi ekleyip onuda karisima ekleyin, unuda ekleyip hamuru yogurun. Yuvarlak yada herhangi bir sekle getirip, 180 derecede 30-40 dakika pisirin. Soguduktan sonra afiyet, sifa olsun!

Perisan kurabiye, mozayik kurabiye ve fistik ezmeli kurabiyelerimiz
Kutsal topraklara giden herkes gibi ozellikle Hacc zamani uzerimde bir kirginlik, eksiklik olur..Oraya ozlem artar, keske orda olabilseydim diyerek..Arafat, Mina, Kabe gozlerimin onunde gecer durur, birde kardeslerim orda olunca ozlem ikiye katlandi..Rabbim isteyenlere kismet etsin, davet etsin..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder