Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

11 Kasım 2010 Perşembe

Sint Maarten

Sekerlerimiz
Berilin lambasi
Apartmanin sekerleri seker toplamaya cikmislar:)))

Bugun hava o kadar ruzgarli idi ki, su kucucuk ulkede aksam trafiginde 400km kuyruk olusmus! Bu aksam bizim buralarda kucuk bir kutlama var. 11 kasim katoliklere ait ozel bir gun, gunun anlam ve oneminin artik katolik dini ile alakasi kalmamis, cocuklarin isiklarla, siirlerle kapilari caldiklari ve seker topladiklari bir gun oldu. Bizim apartmanimizda bulunan cocuklarda hummali calismalara girip lamba ve isiklar almislar, siir, maniler ogrenmisler:)) Bunlardan haberdar oldugum icin hazirlikli idim, sekerleri hazirlamisim:)))
Seker sagliga zararlidir, cocuklar bilinclendirilmelidir dusuncesi ile tabagima mandalina ve kuru uzumde ekledim. Ragbet gormez zannetim ama cocuklar beni utandirdilar, mandalina ve uzum tercihini kullanan cocuk sayis fazla idi!

1 yorum:

  1. Hic duymamistim katoliklerle ilgili ozel bir gun oldugunu bu aralar :)
    Guzel dusunmusum,cocuklara kuru uzum ve mandalina ikram etmekle, benimkiler kesin sekere dalardi :)

    YanıtlaSil