Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

22 Kasım 2010 Pazartesi

Ali Nazik




Merhabalar,
epeydir yazmamisim gibi bir his var icimde:)) Okumayi sevdigim icin yazmakta zorlaniyorum, beni iyi taniyan arkadaslarin ekran arkasinda guldugunu gorebiliyorum:))
Kurbandan sonra hafif birseyler istiyor canim diyorsaniz size cok basit bir tarife geliyor efendim!
Malzemeler:
250 gr kiyma
3 adet domates
tuz, aci biber sosu ( sambal)

200 gr kozlenmis patlican
100 gr Turk yogurdu yagli, kaymakli olsun
arzuya gore yavan, yagsiz Hollanda yogurdu:))
tuz, sarimsak
Yapilisi:

Tavada kiymayi kavurunuz. Ben yag kullanmadim, zaten kiymada yeterince yag vardir dusuncesi ile. 3 domatesin kabugunu soyup kup seklinde dograyin ve kiymanin icine ekleyin. Arzuya gore tuz ve sambal, aci biber sosu, ekleyiniz. Ocaktan aliniz
Derin bir kaba tuz ve dovulmus sarimsak, yogurt, kozlenmis patlicanlari ekleyiniz. Iyi karistirin, homojen hale geldikten sonra guzel bir taba yerlestirin, uzerine kavrulmus kiymayi ekleyiniz. Afiyet olsun!
Benim favori ve kurtarici ara sicak/ soguklarimdandir Ali Nazik. Evimde her zaman Seranin kozlenmis patlicani bulunur, patlican en favori sebzemdir:))
Turk yogurdu kaymakli, suzulmus olarak cok lezzetli ama bir o kadarda kalorili oldugu icin orta yolu bulmak adina Hollanda yavan yogurdunu kullaniyorum genelde. Yemek yerken kendimi daha az suclu hissetmek adina. Bu arada beni Seranin kozlenmis patlicani ile tanistiran eski komsum Asli tesekkur ediyorum, her zaman elime konserve kutusunu gorunce Asli arkadasim aklima gelir ve tebessum ederim...Aslicim, yeriniz araniyor bildireyim dedim:))

1 yorum:

  1. Yurt disinda olunca tanidik geldi bazi markalar sera mesela :)
    Turk yogurdunu ozellikle aliyorum buradakiler hic bize uygun degil tat olarak :)

    Ellerine saglik guzel gorunuyor :)

    YanıtlaSil