Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

14 Kasım 2010 Pazar

Bekarliga veda partisi

5 hafta sonra biricik kizkardesim dunya evine girecek insallah. Arkadaslari ona supriz bekarliga veda partisi duzenlediler. Benim tabii herseyden haberim vardi, binbir fikir ve yalandan sonra kardesimi Amsterdam Hilton hotele getirebildil:)) Rabbim gunahlarimizi affetsin...
Gelin adayimiza bir Ingiliz high tea, 5 cayi, icecegimizi soyledik. Hotele geldi, restoran bolumune dogru yuruduk ve ben "disari bahcede cay icsek"dedigimde kardesim "ne disarisi abla, hava buz gibi yaaa"demesi ile planlar biraz zorlasti. Cunku bahce bolumunden marina bolumune gecmemiz lazim. "O zaman bahcede dolasalim, manzara super"dedim ve ikna ettim, disariya ciktigimizda arkadaslari marinada bekliyorlar idi, muzik, confetti esliginde:)) Tabii bizim kiz cooook sasirdi, arkadaslari yuzlerine maske takmislardi, kim var kim yok desifreleri basladi. Gemimiz cici mumlar ve cicekler ile suslenmisti. Kaptanimiz yasli bir Hollandali bey idi, bu zamana kadar boyle bir grup gezdirmedim dedi ve bizimle cok ilgilendi.
Bol eglenceli, duali, temennili, gulumsemeli, hediyeler, muhabbetler, ogutler esliginde gecirdik aksamimizi. Herkes evden ikramlar getirdiler, yedik ictik. Amsterdam kanallarinda 2,5 saat gezdik, coook ilgi ve alaka gorduk. Malum, 12 tesetturlu bayani tarihi bir Amsterdam gemisinde her aksam gormedi bu zamana kadar Amsterdam halki:))) Kopru uzerindeki insanlar gelin adayini duvagi ve Bride to be yazisindan hemen taniyip bolbol tebrik ettiler...
Sevgili Sumerya, Fatma, Berna, Yase, Zehra, Selvinaz, Serap, Selma, Fatma Busra, sizler gibi arkadaslari oldugu icin kardesim cok sansli ve bende sizleri tanidigim icin kendimi bonuslu sansli hissediyorum! Bu guzel organizede bulustuk, en kisa zamanda bir daha tekrarlariz insallah!!1

Gecemizden manzaralar...

Hilton hotelden hareket ettik
Gecemizin cici fotografcisi

Gemide turkuler soylenirken
Gemiyi mumlar ve ciceklerle suslemis kizlarimiz

Gecenin kahramani...
Cilekli pasta...

Maskelerimiz...gelin hanim tanimasin diye
Ikramlar

2 yorum:

  1. Kiymetttt harika harika blogun bayildim ya, artik takipteyim:)

    YanıtlaSil
  2. canim benim, elimden geleni yapiyorum valla. En has komsumsun benim, artik sanal alemden takip et beni:)) optum canim, kahveye beklerim!

    YanıtlaSil