Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

3 Ekim 2010 Pazar

Nohut salatasi


Cok pratik ve bir o kadarda lezzetli bir salata. Evimde her zaman bir kutu haslanmis nohut bulunur, sirf bu salatayi yapmak icin.


Malzemeler:


2 su bardagi haslanmis nohut
2 adet yesil sogan
1 adet salatalik
1 adet yesil biber
arzuya gore taze nane, dereotu, maydanoz
3 y.k. nar eksisi
3 y.k sivi yag
1 t.k kimyon
1 t.k tuz
1 tutam ceviz.


Yapilis:

Haslanmis nohutlari derin bir kaba aliniz. Salata malzemelerini ince dograyin ve kaba ekleyin. Sos malzemelerini uzerine ekleyiniz, cevizler ile susleyip servis ediniz. Afiyet olsun!

4 yorum:

  1. kiymetli gunler kiymet hanim:) blogunuzu yakindan takip ediyor ve cok begeniyoruz. Ilerde oktay usta gibi sohreti yakalamanizi diliyorum. Bizim arkadaslar arasinda inanilmaz populersiniz, soyleki gecen ablam sizden islak kek tarifi almis ve benim tarifim diyerekten yutturmaya calisiyor millete. Ama ben haksizliga gelemeyen birisi olarak ciktim ve vurdum elimi masaya hayir dedim! bu Kiymetin tarifi ezdirmem kimselere dedim ve sizi savundum:D Kanimin son damlasina kadarda savunacagim :) Sizi ilginc yorumlarimla sasirtmaya devam edecegim.

    not:gizli hayraniniz(esra ozsoy)
    yorumunu facebookta yayinlarsan sevinirim, gormem acisindan hehehe:D

    YanıtlaSil
  2. Canim benim, yine birtanesin...lutfen benim olmadigim, olamadigim yerlerde beni savunmaya devam et:)) Bugun annenide gordum cok sevindim, ailenizi bende cooook seviyorum!!!

    YanıtlaSil
  3. kiymet hanim liften tariflerinizi eksiksiz yazin:(( bir hayran ve madurunuz.anladin sen ben kim?.:)))islak kek deyince icim sizladi..ama tadi hala damagimda...tariflerinizi heyecanla takip ediyoz Kiymet Ustam...

    YanıtlaSil
  4. Canim benim, dun arkadaslar bendeydi Nohut salatani yaptim, bende dahil herkes cok beyendi. Tesekkurler...
    Blog'unun reklamini yaptim bol bol...
    Selamlar,
    Canan ablan

    YanıtlaSil