Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

30 Mayıs 2014 Cuma

Tahinli citir

Merhabalar!
Cok pratik ve lezzetli bir tarife. Kiz kardesime giderken elim bos gitmesin dedim, malum buyuk ablayiz, birde blogumuz var dolayisi ile beklentiler var:)) KIzkardesimi severim ama bu aralar Etka oglumuzu daha cok ama daha cooook seviyoruz ailecek...Rabbim hayirli hayirli evlad eylesin ve korusun evladlarimizi...

 Bacim da sutkaresi yapmis, tarifini ondan almadim:( bir dahasina insallah..ellerine saglik, it was yummyyy
 Tahinli citir icin gereken malzemeler:
1 adet baklava hamuru, tahin, seker, ceviz, 100 gr tereyag ve yarim caybardagi siviyag.
 Yapilisi: Ilk once siviyagi ve tereyagini bir teflon tavada eritiyoruz. Ilimeklasini beklerken 1 su bardagi cevizi rondoda ince cekin.
 Baklava hamurunun ilkini serin ve uzerine yagdan gezdirin, bir firca ile yayin. Bu islemi toplam uc hamurda yapiniz, uc kat olacak. Dorduncu kat hamura yag surmuyoruz. 2 yemek kasigi tahini uzerine gezdirin ve tekrar bir firca ile yayin.

 Sonra iki kasik seker ve ceviz serpin uzerine ve rulo yapiniz.
 Rulomuz hazir..Verev yada duz olarak kesip, 170 derecelik onceden isitilmis firinda pembelesene kadar pisirin, uzerine pudra sekeri serperek servis yapiniz..Bir hafta kadar citirligini koruyor. Hollandadaki baklava hamurlarinin bir paketinde 15 adet yufka var, dolayisi ile son rulo 3 yufkadan oluyor, soyleyeyim dedim. Isterseniz ceviz yerine findik yada bademde kullana bilirsiniz, elimin altinda ceviz oldugu icin onu kullandim ben.


 KIzkardesimin masasindan bir kare..
 Bu dogum kartini doktorun ofisinde gorunce hemen resimledim, bir erkek cocuguna Hollandali aillenin verdigi isim..Klasik Hollandali ismi degil, farkli olsun demisler ama bizim uc harflilerin telafuzu olmus:))

Benim arkadaslarim bana boyle komik iletiler gonderirse bende sizin ile paylasirim, gulelim eglenelimmm
.


Never underestimate the power of Dua..


Ekrem Duzgun oglu ve Zara dueti..olmuyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder