Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

15 Ağustos 2013 Perşembe

Londen baby:))

Merhabalar!
Sali aksami iftara gelen misafirlerin bizi kisa bir Londra gezisine davetleri ile basladi bu minik tatil. Sahsen epey yoruldum, birazkisa geldi bu tatil, bir dahasina biraz daha uzun kalalim arkadaslar:) Zeyd yuruyeli ilk tatilimiz idi, arkasindan kosmaktan yorulduk, arada bir tehlikli durumlar atlattik ama sukur evdeyiz:)) Irem ablasi yasi 8 olmasina ragmen super ablalik yapti masallah, artik seyahatlerimizde onuda alacagiz yanimiza insallah:))

 Hollanda, Belcik ve Fransa Calais den Dover a limanina dogru yoldayiz..
 Villaga hotel, temiz, misafirperver bir otel..
 Ingilterede ofcourse Indian food yenilir..bir hayran kaldik bu lezzetlere...artik Hollandada bulmak sart oldu boyle guzel bir restorani..
 Ingiliz kahvaltisi..2009 da ilk Londraya geldigimde yemistim, guzeldi..ekipteki beyler ozellikle ketchuplu beyaz fasulyeyi sevmediler")
 Buckinginham Palace, queen Elizabeth in torununun cocugu oldu, gidip ceyrek altin takalim dedik ama queen tatile cikmis..zile bastik kapiyi acmadilar:))
 London Eye
 Musluman halki cogu dogu Londrada ikamet ediyor, Bricklane.gittik, gorduk, memnun kaldik..
 Musluman halka hizmet sunan bu dukkanda alkolsuz parfumler, dini kitaplar var..
 Big Ben uzerinden gectik..
 Dover...deniz muhtesem berrak idi..
 Turk restorandan fish and chips..sirke dokmeden yedik:)) ne de olsa Turkuzzz
 Bricklane Zaza restoran, tavsiye ederiz..
 Hollandadan tanidigimiz bu guzel yardim kurumunu ordada gorunce sevindim..
Oteldeki restoran Italyan idi..resimler, lambalar guzeldi..

Geldikten sonra eski ogrencilerimden Mehmet Ali nin trafik kazasi gecirdigini ve vefaat ettigini ogrendim..Uzuntumu anlatmaya kelimeler yetmez..Senin gibi efendi, beyefendi, sicakkanli, kibar, akilli ve imanli bir insani, ogrenciyi tanidigim icin sukurler olsun Rabbime..Mekanin cennet olsun, Rabbim esine, ailesine sabir versin..Insallah oglunda senin gibi olur, sana benzer..eminim ki gittigin yerden onu seversin..

1 yorum:

  1. Off off resimlere bakinca oralara gelesim var ..
    Ozellile o big beni gordum ya artik kosasim var..
    Cunku hint filimlerinin cogu o kopru uzerinde cekilmis ne hikmetse..
    Gore gore gidesim artiyor. ;
    Guzel gezi olmus canim

    Masallah ..

    YanıtlaSil