Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

30 Ağustos 2013 Cuma

Gurbetci tatili 2013 part 1

Merhabalar!
Sila-i Rahim yapiyoruz bu yil oglumla..Bu tatil icimize pek sinmedi..Suriye, Misir katliamlari derken gozyasi akitmadigimiz gunler yok..ya Rab..sen Rahimsin..dua etmekten baska bir caremiz yok..
Anneler babalar evladlarina kefen alirken, ben Zeyd erken uyandi diye dirdir etmemeliyim..Klakson sesinden korkan cocugu sakinlestirirken aklim diger caresiz annelerde, bombadan korkan sebiler nasil sakinlestirilir:(( Allahim yardimcilari olsun..hayat ise bizler icin devam ediyor..
Zeyd oglan ile ciktik tatile..bol resimli bir post..

 Amsterdam Konya seferinde yerlerinde duramayan cocuklarin ele basi bizim oglan..kostular, costular, yoruldular ama uyumadilar bu bebeler:)) Bu arada Konya havalimani vasat, mecbur kalmadikca gitmeyin derim efendim. Tek bizim seferimiz olmasina ragmen 1 saatten uzun surdu pasaport kontrol islerimiz, airco suz bir ortamda mahvolduk:(
 Babaocaginda sabah kahvesi..annemin bardaklarini cok begeniyorum, seytan diyor al gotur Hollandaya ama dinlemicem o seytani:)))
 Gurbetci tatili dedim ya baslikta..bu yil Avrupada bulunan cogu kuzenleri gormek ve evlendirmek nasib oldu..ilk defa 4 halamla ayni ortamda bulundum, ayri bir keyf idi..ne kadar resim cektik bilmiyorum)) kuzenim Cigdem ve Omer beye mutluluklar bu arada...
 Kinadan kare..
 Gelin ayyakabisinin altina yazdigim isimler..lutfen evleninde bu batil inancin batil olmadigini kanitlayin falan:)))
 Sunnet dugunlerinin bir aksam oncesi kina olurmus..dayimin oglunun sunnet kinasi...
 Tatil keyfi Zeyd oglanda bulunur efendimmm..sabahlari dedesi ile Pepee izleyerek basliyor gune..
 Turkiyeye gelinir de hasta olunmaz mi??? Medisaray hastanesinde bize verilen ilaclar..Bogaz enfeksiyonu ile ugrasiyoruz bu aralar..oglan istahsiz..daha bir anneci oldu, yapisik ikiz olarak dolasiyoruz buralarda..
 Halamin bahcesinde elma koparirken ben..masallah diyelim elmalarimiza..
 Her ortamda supurge supuren bir oglum varmissss, iyi ki de varmis:)
 Aksaray Kilicarslan parkinda gunduz vakitleri  bolbol yeni evlenen cift gormek mumkun..
 Etli ekmek, pide..dayimin dukkani olunca ustanin sirrini ogrendim:))
 Babam ve oglum..gezmelerdeyiz...
 Halamin baginda dolasan bir oglan..toprak ile oynamaya bayiliyor..
 Aksarayda bu yil uzumler pek olmamis, halamin bagi istisna..en orijinalinden uzum ve Zeyd oglanin  kopardigi iki adet elma..uzumlerimiz olmamis diye uzulmuyoruz, komsu il Nevsehir den gelenleri alip yiyoruz efendim:)
 Kuzenimin davetlisi olarak bu masada toplandik, yillardir gormedigim kuzenlerle keyf yaptik, gundemi degerlendirdik..dedim ya, gurbetci tatili boyle olur..gormedikleri gorur, mutlu olursun..Ipek guzelim, tekrar tsk ederim..
 Annem ve babam cok duzenli, disiplinli ebeveynler idi..torun gelince hepsi ucmus gitmis efendim, Zeyd ne yapsa sadece seviniliyor...arada bir kiskaniyorum hani..
 Senem halamda bizim oglan yine supurge ile bulustu..
 Aksaray Buyuk Sehir Belediyesini ziyaret ettik ayak ustu..
 Anneanne ve dede ile gezmelerde..
 Aksaray'a gelince ziyaret edilmesi gereken yerlerden biridir burasi..Rabbim dualarimizi kabul etsin..
 Zeyd oglanin saclarini kestirdim, sicaktan cok bunaliyor diye...hemen alisti yeni imajina:)) Benim buyudugum mahalleyi ziyaret ettik, benim kucuklugumu gorenler simdi oglani gorup bolbol eski gunleri hatirlattilar..tarihciyim, severim eski anilari:))
 Mahalledeki teyzeler hummali bir sekilde kis hazirliklarina baslamislar..domates soslari disarda ocakta kaynamis ve kavanozlanmis..
 Dalindan erik koparmakta nasib oldu bu yil..elhamdulillah
 Zeyd oglan ile cay keyfi..
 Yuruyuste komsu teyzelerin kapilarini calarken..
 Buyudugum ev..simdi baskalarina emanet..gecerken gozlerimin doldugu, sevdigim insanin eksikligini bir daha hissettigim buruk bir an oldu..mekanin cennet olsun..
Cay muhabbet ister, dost ister..bugun onlarin varligini hissettim, Rabbim sevdiklerimizin yoklugunu gostermesin insallah..

bugun yolda bu turkuyu dinledim radyodan..hic tarzim degil ama hosuma gitti..Esim sevinecek simdi..finally me liking Kirsehir style music falan iste:))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder