Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

5 Ekim 2012 Cuma

Ozledim:((

Merhabalar!
Turkiyeden geleli 3 hafta oldu ve ben hala buralara alisamadim..Geldigimiz gunden itibaren yanan kalorifer, hergun yagmur ve firtina, kislik kiyafetler dolapta yerlerini aldi..Nerde memleketimin sicak havasi ve insani...
Ustune ustelik laptop bozuldu, tatil anilarina bakip ic bile geciremedim:))) Yeni laptop 1 haftadir evde ama kullanilir hale gelmedigi icin ben boynu bukukleri oynadim:)) Simdi esimin laptopundan hem blog keyfi yapiyorum ve arka fonda Seksenler dizisini dinliyorum..
Bu arada yeni telefonuma alismaya calisiyorum ve kiziyorum kendime..Esim bundan 4 yil once I phone hediye almisti evlilik yildonumumuze ama ben kullanamam diye iade edip Nokia aldim..Simdi gecen 4 yilima yaniyorum:)) Instagram ile resim cekmek eklemek cok keyifliymissss..o kadar cok kullaniyorum ki telefonu 1 gunde sarj bitiyor, yani gormemisin bir telefonu olmus.....
Tatilden kareleri ile devammmmmm

 Babam ile Turk kahvesi keyfi...cikolatalo kekin uzerine bal ekledim supermuper birsey oldu...A101 marketten cikolaata kasik buldum:))
 Teyzemlerle bir aksam yemegi..mezeler benden
 Ana yemekler annemden, dedim ya ana yemek:))
 Kucuk dayimin benim icin kestigi kuzu, firinlanmis...bu ne lezzet Allahimmm, et sevmeyen ben mest oldum, artik kuzu muzu demiyecegim, acimayacagimmmm:))
Kalabalik bir grup idik, erkekler asmanin altinda, buyukler sinide, kucuk bebekleri olan anneler masada:)) Zeyd ile ugrastigim icin o aralar cok guzel resimler yok malesef...
 Aksarayin en eski pastanelerindendir Park Pastanesi..Hollandadan tanidigim hemserim artik bir Istanbullu, dugun icin Aksarayda olunca hemen bir kapucino icelim dedik..muhabbet koyu, kahve sahane, hava gunesli..ozledimmmmmmm(((
Beni taniyan bilir manti sevgimi:)) Teyzemin kayinvalidesi Sevim yengede bunu biliyor, teyzemi yolcu etmeye gittigimiz aksam bana halis muhlis Kayseri mantisi ve gul dolmasi pisirmis. Caya geldik ne gerek var falan desemde tabagi bitirdim...simdide o aldigim kilolari nasil verecegim diye kara kara kapkaraaaa ( Pepee sarkisi var sari sari sapsariiii diye, ondan esinlendimmm)  dusunuyorum ve iste bu yemekleri ozluyorummm.
Bu arada Amsterdamli Kayserili arkadaslardan bir manti yemegi teklifi bekliyorum, halen bekliyorum yaniii.

Sayin Neset Ertas vefaat etti, Allah rahmet eylesin. Esimin memleketlisi oldugu icin, sarki sozlerini cok begendigim icin bu guzel parca ile  bu yaziyi bitirelim diyorummm. Ps: Dadas komsumuza gore benim bol findikli helva yapip apartmana dagitmam lazimmis, ben Kirsehir geliniysem mecburmus:))

<iframe width="420" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/v4ZmLXrrCOo" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

2 yorum:

  1. Sanirim bu turkiye donusu herkes bir alisamama donemi yasiyor)) AMA sizin masallahiniz var akraba cok fazla sizde) iPhone oncesi telefonlar telefonmuydu yoksa iPhone telefon degilmi diyorum

    YanıtlaSil
  2. Eminecim, valla bende aynen senin gibi dusunuyorum, nasil yasamisim yaaa:))

    YanıtlaSil