Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

29 Ekim 2012 Pazartesi

Kurban Bayrami

Merhabalar!
Gecmis Kurban Bayramimiz mubarek olsun, Rabbim dualarimizi, ibadetlerimizi, kurbanlarimizi kabul eder insallah!
Zeyd ciddi sekilde hastalaninca ancak bu zamanda tebrik mesaji yazdim, ozurlerrrrr:(( Sadece tek sebep oda degil aslinda, Instagram isimli programa takilali bloga yazmak cok zor geliyor nedense..blogdaslarim ile ordan muhabbet etmek daha kolay geliyor:))
Bos durmadim, mutfak ile aramiz iyi idi, bolda resim cekildi ama ama ama yeni laptopa resimleri yukleyemedim henuz, bu kadar teknoloji ozurlu olunmaz be anacim diyorum kendime bolbol:))
Ya yine tembellik edip esimin bos zamanini beklerim yada pasa pasa kendim yaparim ama birinci madde uygulama ihtimali cok yuksek:))
Bayramda Zeyd harclik topladi, hediyeleri acti ve ben daha fazla bir sevindrik oldum:))

Golden Olden, eskimeyen eski bir Bayram ilahisi ile Allah'a emanet olunuz!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder