Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

29 Ağustos 2012 Çarşamba

Tatildeyim sekerim 2:))

Merhabalar!
Tatilimiz cok yogun ve guzel geciyor elhamdulillah! Bol resimli bir post ile basbasa esen kalin efendim, TRT yayini gibi oldu:))



Kayseride aile dostlarimiz Serife teyze ve Huseyin amcanin sicak hanelerine konuk olduk, cok sicak bir ortamda guzel muhabbet derken ve olay yeride Kayseri olunca mantisiz sofra olmaz dediler:)) Ellerine saglik cok guzel idi Serife teyzem!

ERciyesin dumanli halini cektim ama malesef iyi olmamis:((

Kayseri Forumdan bir manzara..Bu arada soylemeden edemiyecegim, Kayseri masallah coook gelismis, 1 milyon kisi yasiyor sehirde ama hersey cok tertipli duzenli, Reisi Cumhurumuzun memleketi oldugu belli oluyor hani:))

Forum Kayseride kahve keyfi..cappucino aldigima pisman oldum, Turk kahvesi daha bir leziz goruktu sonradan:)

Aksarayda Hatay kunefesi yedik, 10 uzerinden 10 verdim, cok kucuk bir mekan ama temiz, calisanlari kibar, lezzeti yerinde olunce bir daha gitmeyi planliyorum..

Iskender Sehzadem 68 de yenilirmis, tavsiye uzerine gittik ve gercekten cok memnun kaldik!

Babam ve Zeyd sabah simit almaya gittiler kahvaltiya, bende 3.kattan ancak bu kareyi yakalaya bildim..

Dayimin kizi Fatma ile sipsak patates salatasi..lezzetine diyecek yok idi, nede olsa sebzeler kendi bahcelerinden idi, emek olan seyin tadi olmaz mi?

Dayi kizimiz Meryem ablamizda sabah koy kahvaltisi..borekler benim istegim uzerine yapildi, koyde peynirini kendi yapar ablamiz, ondan dolayi enfes bir tadi vardi peynirin ve boreklerin, ellerin dert gormesin ablam!

Guzel bir Kayseri turkusune ne dersiniz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder