Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

22 Ağustos 2012 Çarşamba

Ramazan Bayrami

Merhabalar!
Gecmis Ramazan Bayraminiz mubarek olsun efendim! Gecikmeli oldu ama inanin ancak internetin arkasina gecme firsati buldum.
5 gun once 13 saat suren bir yolculuk sonrasi memlekete adim attik oglumla. Bebekle seyahat zormus, bire bir yasadim:(( Memlekete gelince sirinlesen, simartilan bir afacanimiz var bu aralar sormayin gitsin:))
Yillar sonra Turkiyede ailemle bir bayram yaptik elhamdulillah, gercekten cok farkli oldu. Gurbete dagilmis bir ailem var, cogunu burda gormek, bayramlasmak nasib oldu.
Firsat buldukca yazmaya calisacagim insallah!


Aksaray merkezde babam ve annem yanindayiz. Tabaktaki sekerleri bu bayram ben topladim, cok ziyaretler gercekmis:)) Bu guzelim fincandan az sekerli Turk kahvesi, cukulota, gunes...tatil budur..

Babamin dayisini ziyaret ettik, dallara el attik:))

Ramazan ayinin son iftarini canim ailem ve kuzenlerle yaptik elhamdulillah!

Aksaray'a ait guzel bir parca..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder