Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

15 Temmuz 2012 Pazar

Hayat

Merhabalar!
Fazla yemek tarifi veremiyorum bu aralar, yaz sicaklarindan falan degil. Hak getire, biz daha gunes gormedik Hollandada. Yaz boyu yagmur yagmur yagmur, insallah Ramazan ayindada devam eder:) Zeyd hayatimiza ekleneli yanima fotograf makinami almayi unutuyorum. Bu yogunluk ve yorgunlukla bebegi birgun bir yerde unutacagim diye odum kopuyor:) o kadar yani:))
Zeyd bogaz iltihabi olmustu 3 hafta once, tam duzeldi derken yine 2 gundur basladi sizlanmaya, duanizi eksik etmeyin cabuk atlatalim:)
Bol resimli bir post ile basbasa esen kalin...


Oglumuz 1 ay once krese basladi, babalar gununde babasina hediye bile yapmis:) kiskandim, anneler gununde bana el emegi goznuru bir hediye gelmedi diye:((

Erkek kardesim ile yemekteyiz bizde, evde erkek sayisi 3 olunca yemeklerde et orani cogaldi...masadaki guzel cicek icin Nejla hatuna tekrar tsk ettim!

Mangolu cheesecake...olsada yesek:))

Arkadaslarim ile guzel bir cay menusu.. zeytinyagli sarma, patates salatasi, yogurtlu brokoli ve zeytinli borek

1 ay once azicik ucundan gunesi gorunce balkon sefasi yaptik..sofra hazirlanma asamasinda iken cekildi, malum Zeyd rahat durmadi yine..karisik kizartma, pilav, mercimek corbasi ve cacik

Yemek blogum var diye hergun mutfakta saatler harcamiyorum anacim:) Sabahtan aksama ev temizligi yaparsan aksamda gider kuzu kuzu Italyan pizza alir yersin..biraz Turk usulu olsun diye yanina ayran icersin, cola mola neymisss diyerekten:))Sorumlu annelik devam ediyor, ogluma yinede corba yaptim yani!!

Chicken tandoori yaptim:)) yapilisi zor degil, marketten paketle baharati alip kavrulmus tavukgogsune ekliyorsun ve pisiriyorsun, taaa Hindistana gidipte ogrenmeye hiccc gerek yok!!

Cigkoftemiz kirmizi cigkoftemiz kirmizi gel otur komsu kizi turkusu esliginde yapilmis bir kofte:) Sevgili esim supriz yapti bana, yok hayir geldigimde hazir falan degildi supriz o kadar buyuk degildi:) Kiymayi aldim, bakalvayi aldim, sogan sarmisagi domatesi dogradim, masayi kurdum, marul yikadim..esim sagolsun yarim saat butun kuvvetle ugrasti, valla Dogu usulu olmustu ellerine saglik!

Bu guzelleri ogluma ve kendime aldim! Burda yagmur cok, onu acik ayakkabimi Turkiye tatili icin aldim. Hic bu kadar yuksek topuklu ayakkabim olmadi, eger Aksaray, Kirsehir, Istanbul, Kayseride dogru duzgun yuruyemeyen bir bayan gorurseniz onun ben olma ihtimali coooook yuksek:)) Oglum henuz yurumuyor ama olsun, onunda yuruyemiyecegi bir ayakkabisi olsun istedim:))

4 yorum:

  1. Kayserili olduğunu bilmiyordum canım.Memleketime selamlar söyle benden.ayakkabılar çok hoş güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  2. Kayserili degilim ablacim, Aksarayliyim..Ucagim Kayseriye inecek, ordaki arkadaslari ziyaret ederim insallah:) Ama ucaktan inince yinede bir selammmm Kayserii derim insallah:)

    YanıtlaSil
  3. Aman efendim, diktiğim masa örtüsünün balkon sofanızda salındığını görmek ne büyük bir mutluluk. Bu arada Nejla hatun kim, Ramazan'ın nişanlısı mı?

    YanıtlaSil
  4. Ellerine saglik, 2 aydir kullaniyorum ve seni aniyorum. Pizzali resimede bakarsan arka taraftan bir cicek saliniyor, oda senden:))
    Nejla is arkadasim, bu sofrada Muhammed eslik etti bize. hem Ramazan nisanlansa duyardin, birde ayri post yazardim gelin kiz isteme, soz merasimi falan diye:))

    YanıtlaSil