Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

18 Ocak 2012 Çarşamba

Hayat

Merhabalar!
Epey yogun gecen bir haftadan sonra birkac resim ile basbasa birakiyorum sizi...
Resimlerden sonra sizde hak vereceksiniz yogun gectigine..Gecen gun bir hesap ettim, 95 gun icerisinde, yani Muhammed Zeyd dogali, 100den fazla ziyaretcimiz gelmis elhamdulillah!!! rabbim yokluklarini gostermesin, Amin!
Oglumuz Zeyd'i artik dudaklardan tanidiniz:)

Kabak tarotar, eggroll/ loempia, tavuk kofte, pizza ve karamelli kek ile degerli dostlarimizi agirladik...


ziyaretimize gelen cocuklara hediyemiz tavsan sepeti, icinde kuru uzum var..eee, cukulota karsiti oldugum icin guzel alternatifler bulmam gerekti:)

Nohut salatasi, patatesli, peynirli pide, filo borek, un helvasi ve gul tatlisi...bir pazar oglen arkadaslarimiz ile...

Eski is arkadasim ikiz bebekleri ile ziyaret ettiler bizi.ben 1 bebek ile ugrasmak zor sandim ama 2 cocuk daha zooor:))

Ailemizin veliahti Osmanimiz 12 yasina girdi, evde guzel bir eglence ile kutladik! Eltim hatun hamarat olunca ziyafette super idi..Gelsin borekler, gitsin corekler, yasasin cig kofte..koftede emegim var, sogan ve maydanoz ben deniz tarafindan ince ince kiyildi..eee, kanimizda var canim:)

Elhamdulillah, artik Hollanda pastanelerinde jelatinsiz pasta siparisi aliniyor, pastamizi icimize sinerek yedik ama itiraf etmeliyim eltimin pastasi daha guzeldi!

Bugun sabah kahvaltisina 3 baci geldi..20 yildir tanisiyoruz, Rabbim muhabbetimizi bozdurmasin..3 renk biber kavurmasi, patates kavurma, peynirli borek ve bol peynir cesitli bir masada bulustuk...yine bekliyoruz, Zeyd sizi cok sevdi cici teyzeleri:)

MasaAllah, Zeyd cok kismetli bir bebek. Ogrencilerim Nagihan ve Tugba oglumu ve beni ziyaret ettiler, gelirkende cok cici kiyafetler almislar ogluma. Rabbim guzel gunlerde giymeyi nasib etsin. Guru duyuyorum, 12 yasinda tanidigim, ders verdigim kizlarin su anda Teknik Universitede olmas, Fakultede okumalari..Zihinler ve yollari acik olsun, mutlu bir birey olarak bizleride mutlu etsinler:))

Hem cok uzakta, hem cok yakinda olan bir teyzemizin hediyesi...ilk gunden beri giyiyor, ona coook yakisiyor:)) Teyzemiz, gonuller bir mesafer viz gelir bize:) Insallah coook ama cook yakinda mesafeyi kisaltiriz, ne dersin:))

1 yorum: