Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

1 Aralık 2010 Çarşamba

Kiymali makarna

Bol kiymali severiz makarnamizi:))
Havuc ve salatalikli susuz cacik
Arkadaslarimizin on bahceleri..Goruntuler pazartesi aksamin ait...

Makarnayi severim, her sekilde, her sosla. Benim icin soguk kis gunlerinde doyurucu yemekler listesinde ilk 10dadir:)) Amsterdam karlar altinda, romantik yanlarini geciyorum artik, gunluk hayatta ki zorluklar ile goz goze geldim:)) Yollar kaygan, insanda kayiyor, arabada, bisiklette, tehlikeli ben burdayim diyor resmen. Bugun Amsterdamin batisindan dogusuna gide bilmek icin metro ve tramvayi kullanmak zorunda kaldim. Araba ile 15 dakika surer ama kayma tehlikesinide goz onunde bulundurarak attim kendimi yollara. 1,5 saat surdu!!! Ayaz mi ayaz, soguk mu soguk, Sukur ettim evime gelince. Rabbim, disarda sogukta olanlara yardimci ol duasindan baska bir dua aklima gelmedi, bolbol tekrar yaptim:))

Makarnayi severim, her sekilde, her sos ile. Benim icin salcali sekli kis gunleri icin makbul, yaz gunleri ise yogurtlu. Aksam 5 te eve gelince tabii pratik yemekler yapilir, bu yemekte 15 dakika yapildi inanin bana:)
Malzemeler:
200 gr kiyma
2 dis sarimsak
3 adet domates
2 adet taze yesil biber
tuz, karabiber, salca
250 gr makarna

Yapilisi:
Tencereye su, tuz ve 1 yemek kasigi siviyagi ekleyin ve kaynatin. Kaynayan suya makarnalari ilave edin.
Tavanin icerisine kiymanizi alin, orta ateste kavurmaya baslayin. Ben yag kullanmadim, kiymadaki yag yeterli oldugu icin. Kavrulmus kiymanin icerisine ince dogranmis biber ve sarimsaklari ekleyiniz. Ardindan kabuklari soyulmus domatesleri kup seklinde dograyip, salca ile beraber ekleyiniz. Domateslerin suyu bitene kadar kavurmaya devam.
Makarnanizi suzunuz, kiymali harc ile harmanlayin, sicak olarak ikram ediniz. Afiyet olsun

Makarnanin yanina cacik yaptim. Rendelenmis havus, salatalik, tuz ve yogurt. Bu caciga su eklemedim, kati olmasi icin. Uzerine suzme siviyag ve nanede guzel yakisiyor:))

3 yorum:

  1. Afiyet olsun!!
    Vejeteryan bi makarna tarifi bekleriz!

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Adsiz:))

    Insallah onlarida yapariz, bende senin adini beklerim:)) Yorum icin tsk ettim.

    YanıtlaSil
  3. Ahh Kar! Karli gunlerde en guzeli makarna ve tarhana corbasi harika oluyor. Afiyet Olsun

    YanıtlaSil