Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

12 Aralık 2010 Pazar

Son Bekarliga veda partisi!


Evet, kizkardesimin en son gunleri bizimle birlikte. Cok sansli bir kizdir, bitmedi gitti su partiler:)) Gecen cuma aksami yine cay, nargile, cigkofte, karaoke partimiz var idi. Cooook eglenceli gecti, burdan cici arkadaslarina tsk ediyorum supersiniz kizlar!!!
Bugun ise ben kizkardesimi, nisanlisini, annem, babam ve diger bekar kardesleri ben yemege aldim. Cok guzel bir aksam gecirdik elhamdulillah, bol bol gulduk, eglendik, muhabbet ettik...Haftaya bugun kizkardesim balayina gidiyor, son pazar gunumuzu guzel degerlendirdik! Boooool fotografli bir posta ile basbasa birakiyorum sizleri:))

Hurmali cevizli kek, tarifesi bana ait, eklerim insallah.
Patates graten, somon baligi ve soya soslu brokoli ana yemek..resim pek net cikmamis ama o telasta bunu cekebildigim icin superimmmm.. Herkes bikti benim resim cekmemden:((
Tahinli patlican salatasi, misir salatasi, zeytinyagli pirasa, tavukgogsu-fistikezmeli milfoy..
Kazak arkadasinin kizkardesime hediyesi..dombra ve kazakevi var, cok cici:))Ellerine saglik Yasecim!
Elvis kek, yapimi coook uzun zaman aliyor, o yuzden 4 yilda bir kez yapiyorum:)) Kizkardesim ve nisanlisinin isimlerinin ilk harfleri...bu kadar cikolata sagliksiz dedim, birazda meyve kullandim:))
Cigkofte...hayir, hepsi bitmedi kalanlari evlere paket yaptik:)))
Elma, un ve tuzlu kurabiye, patates salatasi, sehriye salatasi, nohut-zeytin salatasi, fistik ezmeli pohacalar...

1 yorum:

  1. Ayyy cok lezizzz!! Pogacanin tarifini isterim :) Bende korka korka fotograf cektim :)

    YanıtlaSil