Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

14 Temmuz 2014 Pazartesi

Boston gezisi

katMErhabalar!
Nisan ayininda gidip gordugum Boston hakkinda yazilacak sey cok, ama bu blogcunun ne enerjisi ne takati var efem..Ortaya karisik, little little in the middle olacak bu post..

 Biz Air FRance ile seyahat ettik ve FRansizlarin icinde pek bir yabanci kaldik:))
 Moslim meal siparisi vermistim ucustan once, gercekten cok lezzetli ve insallah de caiz bir yemekti:)) Tatli olarak genelde FRansiz peyniri sundular, kokudan yiyemedim:)
 Otel odanizda muhakkak kahve ve cay bulunur..
 Turk kultur merkezinide bulduk gezerken, girmek kismet olmadi..
 Boston Wharf,iskeleden karsi taraflara bakan ben..
 American style soguk buzlu yesil cay ve donut...tabi biri kalorisiz, digeri ekstra kalorili:))
 Chinatown...Her sehirde illa bir Chinatown bulmak mumkun, yemek kokulari farkli gelebilir ama I like it:) garibim guvercinleri rejime koymuslar, ekmek falan atmak yasak..
 Top of the Hub, Bostonun uzun gokdeleni Prudence Tower icerisinde, 52. katta. Bir cay iciniz ve muhtesem manzaraya bakiniz..Boston ayaklariniz altinda..Piyano muzigi canli icra ediliyordu..
 Instagramdan tanistigim sevgili Esra ve Munire ile bir Harvard turu yapalim dedik...Ilk once waffle yedik..sahibi Belcikali imis, tanisip iki Flamenkcenin belini kiralim dedik ama vatana tatile gelmis oda:))

 John Harvard ile hasbihal ederken..Dikkatinizi cekerim, sol ayagina o kadar cok dokunulmus ki siyah renk gitmis alt boya gorunuyor:)) Yuksek egitim goren ve arastirma yapan kisi sayisi cok elhamdulillah ama baska Musluman gorunce selam vereni az:( Diger irklardan bayanlar rahatlikla selam verirken Turk kizlar mesafeli, why?
 Yemek konusunu fazla takmayin, ben uc tane Turk restoran buldum Cafe de Boston favorim oldu. Calisanlar kara kas kara goz olsada hepsi Hispanic, kofte kelimesini telafuz ederken ascimiz anladim:))
 Cicek Amerikada asiri pahali!! Hollandada 6-7 euro ya alinacan cicek 20 dollar, 10 adet gul burda 3 euro iken orda 13 euro..
 American pancake, yemeden once tarifesini bir yil once aldim ve nerdeyse haftada bir kez yapiyorum. Amma velakin...benim otelde yedigim ile hicbir alakasi yok..Ekmek cesitleri bizim damak zevkimize uymuyor, butun urunler cok sekerli..REsimde gorunen bagel bitirilemedi..

Aksam gezintisi
 Biz bir haftalik toplu tasit karti aldik, kisi basi 18 dollar. Istedigin metro, tramvay ve otobusu kullan. M
etrodan bir goruntu, cekirdek kabugu..Meksikalilarda citliyor:))

 Memleket kendi buyuk olunce hersey cok buyuk. Kucuk araba yok, yollara genis, insanlar genis, ice tea bile devasa:))
 Et alirken Halal muhurlusunu aldik..
 simdiye kadar yedigimiz en lezzetli pizza!! SEvgili Esra ve Mervenin misafiri olduk..hersey icin tekrar cok tesekkur ederiz!!
 Logan Airportta boyle buyuk sandalyelerde manzara izledik
 Cheesecake seversen, tabii kide Cheesecake Factory ziyaret edilir..REdvelvet cheesecake aldim, 1 dilimi 1000 kalori..cok lezzetli ve agir bir tatli idi, next time regular alacagim insallah:))
 Barnes and Nobel, coluk cocugu topla gel kitap oku..kitap okumayi sevdiriyorlar, kitapcida kahve icmek mumkun..daha ne isterim?
 Turk yemek kitabi bu vardi..icinde yemekler cok basit idi, keske daha iyi tanitilsaymis mutfagimiz..

Simdilik benden bu kadar. Zeyd uyanmadan yazdim bitirdim elhamdulillah! Daha uzun ve iyi olabilirdi but I am sorry:)

Rafet el Roman, Amerika


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder