Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

8 Aralık 2013 Pazar

Hayirda yarismaya ne dersiniz?


Merhabalar!

Oglumuz dogmadan once babasi ile niyetlendik, ona verilen para, hediyenin bir kismi ile Afrikada su kuyusu actirmak icin..Rabbime sukurler olsun ki bu niyetimizi kabul etti ve oglumuz adina su kuyusu acildi..Hediye veren amca ve teyzelerimize cok tesekkur ediyoruz katkilarindan dolayi..
Anne baba olduktan sonra baska insanlarla kurdugunuz empatinin boyutu cok ama cok farkli..Dunyaya bakis acim degisti, kendi capimda darda olan, muhtac olan insanlara yardim ibadetini yogunlastirmak istedim...Bu yaziyi okuyun ve bana destek olun lutfen..
Bu hadisi serifi okuduktan sonra hayra vesile olmamak elde degil..
 Hadis-i şerifte buyuruldu ki: 
(Mümin öldükten sonra, 7 amelinin sevabı kabrinde de kendisine yazılır. Bunlar: 1- İlim öğretmek, 2- Çeşme yapmak, 3- Su kuyusu kazmak, 4- Hurma ağacı dikmek, 5- Cami yaptırmak, 6- Mushaf bırakmak, 7- Ölümden sonra kendine istiğfar edecek salih evlat bırakmak.) [Ebu Davud]

Belki yukarda yazilanin hepsini yapmam mumkun degil ama elimden geleni yapacagim insallah...
Arkadas grubumla aldigimiz bir karar ile artik disarda yemek yedigimiz gibi, bende yemek yeyip gecenin sonunda bir miktar para ile hayir yapmayi..biriken para ile yilin sonunda hayr edelim diye..ilk yemek davet bende idi..
Simdi hayirda yarisma konusuna gelelimmmmm. Efendim, ben ayda 1-2 kez bayanlara yemek daveti vermek istiyorum..Aksamin sonunda gonlunuzden, butcenizden ne cikarsa arabamiza koyun..biriken para ile insallah tekrar kuyu actirmak istiyorum! Bu kuyu hepimizin olacak insallah...Facebooktan mesaj atarak yemek davetime katila bilirsiniz..7 kisilik gruplar halinde bekliyorum sizleri bayanlar! Size uygun bir gun ve tarih varsa iletin, rezervasyonu hemen yapayim:)
 1 kasimda verdigim ilk davet ve yemek masamizdan bir alinti..
 Bu tatli araba oglumun kumparasi..o paralar insallah en hizli sekilde yerlerine gidecek..

 Cay muhabbetimiz..
IHH nin sayfasindan daha fazla bilgi alabilirsiniz. Biz 8 ay once basvurduk, Huseyin Gunduz beye ozel ilgi ve alakasindan dolayi tsk ederim, her asamada bizleri haberdar etti. KUrban Bayraminda gorevli giden arkadaslar kuyumuzun resmini cekmisler ve kitapcik ve cd seklinde bize ulastirdilar..O zarf geldiginde yasadigim mutlulugun tarifi yok..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder