Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

12 Haziran 2013 Çarşamba

Light lahana salatasi

Merhabalar!
Bugun yaptigim hafif ve leziz bir salata, bu yaz cok yapacagim gibime geliyor:) 
Turk mutfaginda genelde salatalar limonlu, yagli, acili, soganlidir,meyvesalatasi haric..Hollanda mutfaginda farklidir salata, meyve ve sebze karisik olabilir, tipki bu salatada oldugu gibi. Tavsiye ederim, deneyiniz bu lezzeti..
 kucuk bir kasede sunum..
 Malzemeler: Lahana, elma,cekirdeksiz kuru uzum, yogurt, tuz..farkli bir salata oldugu kesin:)
5 yemek kasigi kuru uzumu yikayin, uzerine kaynamis su dokun ve 5 dakika bekletip suzun. Lahanayi marul gibi istediginiz boyda, ebatta dograyin. Elmayi yikayip kup seklinde dograyiniz, kabugunu soymayiniz. Derin kaba ilk once lahana, elma, uzum ve en son olarak tuz ve yogurt ekleyip karistirip afiyet ile yiyiniz:) Tam olcu veremiyorum, lahananiz buyuk ise 5 yaprak kafi gelir, yogurt ise arzu ya bagli ama ben 10 kasik kullandim.
 Dun aksam bu American cherry pie yapildi tarafimdan..IG a eklendi..ardindan bu kermeste yapmami rica etti arkadasim..bende onun guzel hatrina insallah yaparim dedim:)..Pazar gunu kermese hepiniz davetlisiniz efendim, eminim cok keyifli ve bol yemekli gececektir..
 Kermes sezonu acildi bizim buralarda;) Ekmel kermesinden cigkofte, doner, kumpir keyfi yaptik cekirdek aile olarak.
 Hamile arkadasa yapilan babyshowerdan kurabiye ile sabah kahve keyfi yapayim dedim...Zeyd benden once davrandi ve kurabiyenin gobek kismindan yemeye basladi..en lezzetli yeri biliyor kucuk pasa:)))


Sabah ola hayr ola atasozune modern bir yaklasim:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder