Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

11 Haziran 2011 Cumartesi

Yine bahceli gunler:))

Merhabalar!
Haziran ayindayiz ama biz hala burada guzel bir hava goremedik, diger gorenleri kiskandik. Sabah gunes, oglen yagmur, aksam gunes gorduk:)) Tabii sevdigimiz insanlarla gecirdigimiz hergun guzeldir dusuncesi ile sukrettik. Gecen persembe yine Gulya abla, Sabri agabey ve tatli kizlari Elanur ile onlarin bahcelerine konuk olduk. Super bir aksam idi, orda zaman o kadar cabuk geciyorki anlatamam. Muhabbet guzel, bahce sakinlestirici, kiraz toplamak zevkli...
Bol resimli bir post ile sizlerle paylasalim bu guzel gunleri..

Vazomdaki cicekleri Sabri agabey topladi, ellerine saglik..Bahceden Elanurun topladigi meyveleri krem santili bir pastada kullandim, bu fikri Gulya abla verdi. Fikrine saglik, benimde ellerime, cok guzel oldu:))


Kozlenmis patates, patlican, biber cok olunca birazda eve getirdim..Ertesi gun yine bahceden eksi ot, maydanoz, yesil sogan, dereotu, roka ile leziz bir salata yaptim, tavsiye ederim!

Masanin hazirlanma asamasindan bir goruntu. Nedense masa tam hazir olunca resim cekmeyi unutuyorum:))

Benim tabagim, valla hepsi nasil bitti anlamadim:)) Kozlenmis sebzeler tabi yine favorim idi, kaniti ortada:)) Elanur ocakbasi sefimiz idi, ellerine saglik cokda guzel pisirdi, ornek almam lazim:)))

Evden patates salatasi goturdum, keserken esim cekmis beni:) Pasta kalibindaki salatanin uzerine krem peynir, yogurt ve sarimsak karisimi ekledim, goruntusu kremali pasta gibi oldu..Resimdeki domates tamamen hormonsuz idi!

Esimin topladigi cilekler...pastada kullandim, yedik ve recel yaptim..bereket budur!

Marulun guzelligi

Ankara usulu manti..Annemin komsu Havva teyzeden ogrendik, kiyma yerine kucuk parca et kullaniliyor. Bu lezzete alistiktan sonra kiymali manti artik cazip gelmiyor, demedi demeyin...

Kucuk erkek kardesimin favori yemegi...Patates, patlicanli firinda kanat yemegi. Annem Elazig yoresinede el atti, gomme yapmis, soguk ayran cacigi ile super idi, ellerin dert gormesin gunesim benim!

Bizim balkonda kozle mangal yapma yasagi var. Bizde cozumu elektirikli grill tavasi kullanarak bulduk. Tavuk ve mantar esimden, rokali sirkeli domates salatasi ve patates kizartmasi benden, anliyacaginiz teamwork!

Esimin evde oldu bir sabah birazda gunesi gorunce tabii yine balkonda kahvalti..Kayseri sucugu ve yumurta, bahce cileginden yaptigim recel, roka ve bol mevsim meyvesi ile uzun, keyifli, muhabbetli bir oglen oldu:))

4 yorum:

  1. Emegine saglik, hepsi birbirinden guzel gorunuyo.

    YanıtlaSil
  2. O sebze ve meyvelere bayildim, ne kadar canli renkleri az kaldi insallah ben de tadacagimdir Tr'de :)

    YanıtlaSil
  3. afiyet olsun, pastanin tarifesini de bekliyoruz.HAy

    YanıtlaSil
  4. Tesekkurler!
    Hayriye ablacim, tarife geliyor ve yarin bahcedeyiz senide bekliyoruz!
    Seymacim, insallah guzel bir tatil gecirirsin, bizim icin de ye ic:))

    YanıtlaSil