Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

1 Mayıs 2011 Pazar

Happy Anniversary!!!!

Merhabalar!
Bugun 6. evlilik yildonumumuzu kutladik elhamdulillah, Rabbim cumlemize guzel, hayirli evlilikler ve esler nasip etsin. Normalda esimle genelde bir haftasonu gezisi duzenleriz yildonumumuzde ama malesef bu yil tam 1 mayista gerceklesmeyecek..sebebi basit..IS!!!
Esimin nobetlerinden dolayi bu hafta kutlama yok, insallah onumuzdeki gunlerde:))
Bende kendi capimda kucuk bir aksam yemegi hazirladim, hani dun yapacak oldugum kofteler var di ya, onlari bugun yaptim:)
Resimde yanik gibi cikmis olsalarda gercekte oyle degiller idi, fotomakinesinin azizligine ugradi:((
Pilav, kofte, sugar snap, salata, ayran veee cilekli pudding...O kadar keyif ile hazirladim ama yorgunluktan yiyemedim desem yalan olmaz:))
Bu sabah kahvaltisina anneme gittik, meshur kahvalti kumpirini yapti bizim icin ozel, ellerine saglik. Bazi kisilere gore evlilik yildonumunde annemlerde ne isimiz varmis, o guzel insanlara sizleride goruruz 2 yil evlilikten sonra diyorum:))
Rabbim herkesin gonlune, yuregine gore esler versin ve iki cihandada mutlu etsin..AMIN!!!



3 yorum:

  1. Tebrik ederim nice senelre insallah, bugun benim esiminde dogum gunu :)

    YanıtlaSil
  2. Nice yıllara!
    Bu arada birlikte yapabileceğimiz bir şey var mı aklında ya da değinmek istediğin bir konu?
    Hollandaca da olabilir bu.

    YanıtlaSil
  3. Seymacim, thanks my darling!
    Gul abla, ben bu konu hakkinda daha fikir yurutmedim ama senin aklinda birseyler varsa yapariz, bana uyar. Tesekkurler bu arada:))

    YanıtlaSil