Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

13 Ekim 2013 Pazar

Aci biber receli

Merhabalar!
Evet, yasiyorum:)) hala tatil modunda oldugum icin sadece yemek yapiyorum ve blog yazmiyorum, yazamiyorum, bir rehavet sormayin gitsin..
Gecenlerde bu receli yaptim ve komsum Ilkay'a ikram ettim..Ilkay hanimin yorumu aynen bu "bacim, sen niye normal recel yapmiyorsun? gecen yil yesil domates, nane receli derken simdide kirmizi aci biber receli mi?? cilek falan yap guzelim":)) Gulmekten diyemedim, onlarida yapiyorum ama basit kaldiklari icin gorucuye cikarmiyorum diye:)
Neyse gelelim bu guzele...suzme yogurt, labne peynir ile yemenizi tavsiye edecegim bu hem aci, hem tatli nefessati..

 Goruntu budur hocam!
 2 adet kirmizi dolma biber ve 3 adet aci kirmizi biber rondodan gecer..
 2 cay bardagi seker, 1 cay bardagi sirke ve yarim cay bardagi su ile kaynatilir..Kaynamaya baslayinca alti kisilir ve recel kivamina gelene kadar pisirilir..
 Sabah 7 kahvaltimda, sutlu kahvem ile yedim ben.labne peyniri ile daha bir yummy in my tummy oluyor efendim:)
Alttaki yazida sabah Fasli bir arkadasimdan geldi..Arefe gunu oruc tutmamiz icin guzel bir hadis paylasmis, bende sizlerle paylasmak istedim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder