Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

3 Haziran 2012 Pazar

Disimiz cikti:))

Merhabalar!
2 haftadir sanal alemde yok idim, soran olmadi hic nerdesin nasilsin diye, sitem ediyorum sizlere:)) Zeyd artik disli bir afacan oldu, 4 hafta once disi cikti ve nihayet 27 mayis 2012 pazar gunu ailemiz ve arkadaslarimiz ile kutladik bu guzel gunu. Hava sicak, insanlar daha sicak cok hos muhabbetli bir gun gecirdik vesselam..
Iste bulgurumuz...Annecim gecen yil bulguru almis Aksarayda degirmende, Zeyd e bulgur yapariz diye, dikkatinizi cekerim Zeyd o zaman dogmamis idi henuz:)) Nohut ve bulgur kaynatilir, istediginiz cerezle ikram edersiniz..Bizim bulguru annem pisirdi, ellerine saglik!

Pastamiz, gul tatlimiz, hurma kurabiyesi ve mandalinali cheesecake. ve tuzlu kurabiye.

Bu kadar sey koyduk tepsiye..sizce ne secmis bizim afacan?? Bir degil iki sey secti, tesbih ve steteskop:)) Haci doktor olacak diye gulduk, sizce nasil yoralim??

Eveetttt, gunun yildizi!! Zeyd yazan bu guzel pastayi arkadasim Nuray yapti, cook lezzetli ve cok zarif bir pasta idi, yiyenler cok begendi..Eger sizde Nuraydan pasta isterseniz mail atin bana irtibat bilgilerini veririm insallah!

Misafirlerimize ikramlariz..Peynirli pogaca, zeytinli rulo, nohut salatasi, patates salatasi,pirinc salatasi, kozlenmis patlican salatalari, kuru dolma, yaprak sarmasi, kisir brokoli salatasi..agirlikta salata yenildi, malum hava muthis sicakti..Davetimize icabet eden dostlarimiza tekrar tesekkur ederiz, onurlandirdiniz bizleri!!!

4 yorum:

  1. face de gordum ama hayirli olsun demey firsatim olmadi, misafirlerolunca cok yogun gecti, darilma oldu mu :) hayirli olsun disiniz digerleri de inci gibi ciksin insallah :)

    ve sofraya soyleyecek soz bulamiyorum enfess hepsi :)

    YanıtlaSil
  2. Seymacim tesekkur ederim canim, senin kadar hamarat olamasamda calismalara devam diyorum:)) bende senin misafirin olmak istiyorum, Hollandadan gelen kuzenleri kiskandim...

    YanıtlaSil
  3. Hayatı geriden takip etmeye devam ediyorum. Nice sağlıklı dişlere! Amin.
    En iyi dileklerimle,

    YanıtlaSil
  4. Bu aralar bende oyleyim:)) Coook tsk ederiz Gul teyzemiz!

    YanıtlaSil